Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:14Med haka men utan ryggrad kanske?
Med haka men utan ryggrad kanske?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:15Han hade väl ryggrad? Han SNUSADE ju!
Han hade väl ryggrad? Han SNUSADE ju!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 20:37skumt han va ju den som va mest aktiv både i forum trådar och i bloggar så det lät skumt med bristande intresse som anledning...
tror det va nåt annat skäl..... ??
skumt han va ju den som va mest aktiv både i forum trådar och i bloggar så det lät skumt med bristande intresse som anledning...
tror det va nåt annat skäl..... ??
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:07Bristande intresse från oss kanske...?
Bristande intresse från oss kanske...?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:32Han skrev ju själv att han kände sig missförstådd och att det inte gav honom något? Då borde ju det vara anledning nog...
Han skrev ju själv att han kände sig missförstådd och att det inte gav honom något? Då borde ju det vara anledning nog...
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:37Jag tror att han ville hitta någon som han kunde tycka om. Men han fick ju aldrig lära känna nån på det sättet ju... Alla bara fjantar sig (vilket jag har svårt att INTE göra... Det blir så allvarsamt och dramatiskt annars)... Kanske?
Jag tror att han ville hitta någon som han kunde tycka om. Men han fick ju aldrig lära känna nån på det sättet ju... Alla bara fjantar sig (vilket jag har svårt att INTE göra... Det blir så allvarsamt och dramatiskt annars)... Kanske?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:39o andra sidan är det här inte direkt en dejting sida....
visserligen en bonus, men först en tränings site
o andra sidan är det här inte direkt en dejting sida....
visserligen en bonus, men först en tränings site
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 22:40Jamen.. det handlar ju om att se allvaret bakom fjanterierna? Hitta personligheterna bakom orden och se om det finns någon där man skulle kunna vilja prata mer med och sen ta tag i det och ta en mer personlig kontakt?
Omöjligt är det då rakt inte i alla
Jamen.. det handlar ju om att se allvaret bakom fjanterierna? Hitta personligheterna bakom orden och se om det finns någon där man skulle kunna vilja prata mer med och sen ta tag i det och ta en mer personlig kontakt?
Omöjligt är det då rakt inte i alla
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2009, 23:04Vem vågar lära känna Jenny med en sån bild? Menar, knockad innan man ens träffats.
Vem vågar lära känna Jenny med en sån bild? Menar, knockad innan man ens träffats.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:12Bruse: Det är mitt sätt att spela svårfångad. 😉
Bruse: Det är mitt sätt att spela svårfångad. 😉