Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:52Hoppas det beror på att du träffat Kärleken?
Ha det gott!
Hoppas det beror på att du träffat Kärleken?
Ha det gott!
Quote from Björn Eriksson on 12 March 2009, 00:12Hej då gruppen och ta hand om er!
(Jag kanske smygläser nån gång framöver, så att man kan hålla koll på er 😀 )(H:)
Hej då gruppen och ta hand om er!
(Jag kanske smygläser nån gång framöver, så att man kan hålla koll på er 😀 )
(H:)
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 11:22Lycka till Ella 🙂
Lycka till Ella 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:04Jag har mitt på det torra (i alla fall för i sommar 😉 )
Tack och hej för mej!
Jag har mitt på det torra (i alla fall för i sommar 😉 )
Tack och hej för mej!
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2009, 14:20Sofia, det var raskt jobbat! Lycka till!
Sofia, det var raskt jobbat! Lycka till!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:26Härligt Sofia! Du är min nya idol. När jag blir stor ska jag bli som du.....
Härligt Sofia! Du är min nya idol. När jag blir stor ska jag bli som du.....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:29Om man i höst ser en stackars vilsen kille irra runt i trakterna kring Grästorp så vet man att det är Sofias sommarkille som fått båten, och nu inte kan ta hand om sig själv.
Om man i höst ser en stackars vilsen kille irra runt i trakterna kring Grästorp så vet man att det är Sofias sommarkille som fått båten, och nu inte kan ta hand om sig själv.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:31Grattis Sofia!
*spelar en trudelutt på ensträngad vattenpipa* 😀
Grattis Sofia!
*spelar en trudelutt på ensträngad vattenpipa* 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:32Åååååh, det kanske är en sommarkatt man skulle skaffa.... *suckar lite längtansfyllt*
Åååååh, det kanske är en sommarkatt man skulle skaffa.... *suckar lite längtansfyllt*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:53Vill tacka för mig, har inte osinglat mig eller så utan hoppar av hela FB-tåget p.g.a bristande intresse.
Lev väl och lycka till med er! 🙂
/Jari
Vill tacka för mig, har inte osinglat mig eller så utan hoppar av hela FB-tåget p.g.a bristande intresse.
Lev väl och lycka till med er! 🙂
/Jari