Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 19:31Tio dejter på två månader med samma person - det är så mina längsta förhållanden ser ut!
RÄTTNING: det är så ser ut.
Tio dejter på två månader med samma person - det är så mina längsta förhållanden ser ut!
RÄTTNING: det är så ser ut.
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 21:38Inte dåligt, men vi kommer inte längre. Vi har ju blivit någon typ av kompisar. Trevligt har via iaf och det är ju huvudsaken;-)
Inte dåligt, men vi kommer inte längre. Vi har ju blivit någon typ av kompisar. Trevligt har via iaf och det är ju huvudsaken;-)
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 09:31men hallå!
är man kompisar, dejtar man inte.
då fikar man!
för att citera en chattkompis från ett annat forum.
men hallå!
är man kompisar, dejtar man inte.
då fikar man!
för att citera en chattkompis från ett annat forum.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 18:45Nästa gång ni skiljs...ta hands hand lägg huvudet på sne...och öppna munnen lite...om den dumme fan inte kysser dig då så skit i honom...kompisar har du här!
😀
Nästa gång ni skiljs...ta hands hand lägg huvudet på sne...och öppna munnen lite...om den dumme fan inte kysser dig då så skit i honom...kompisar har du här!
😀
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 20:58Kompisarna här träffar jag ju inte, men det gör jag med honom (och åker på kryssningar...).
Å fikar gör vi inte:-)
Kompisarna här träffar jag ju inte, men det gör jag med honom (och åker på kryssningar...).
Å fikar gör vi inte:-)
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 16:16Jag ställde mig framför spegeln för att öva på den posen, tänkte att det är bra att kunna om tillfälle ges, men efter ett tag började jag dregla och fick ont i nacken.
Jag ställde mig framför spegeln för att öva på den posen, tänkte att det är bra att kunna om tillfälle ges, men efter ett tag började jag dregla och fick ont i nacken.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:41Julia det är en skam att du ska behöva öva ensam...
Julia det är en skam att du ska behöva öva ensam...
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:10Det är en skam att man förväntas vrida nacken av sig och dregla för att bli kysst!
Det är en skam att man förväntas vrida nacken av sig och dregla för att bli kysst!
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 11:59Mm...men tänk, jag tror jag har hittat en ny träningspartner. Och det gick mycket bättre när vi övade tillsammans 🙂
Mm...men tänk, jag tror jag har hittat en ny träningspartner. Och det gick mycket bättre när vi övade tillsammans 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:22Vill bara säga Hej då till denna singelgrupp, sköt om er och lycka till.
// Markus
Vill bara säga Hej då till denna singelgrupp, sköt om er och lycka till.
// Markus