Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 06:20"Man" har det som jag vill ha det!
Fö finns ju Bruse om man e desperat 😉 .
Å igår mötte jag ett fyllo när jag hasade till mitt förvärvsarbete i arla morgonstund. Han utbrast empatiskt: KAN inte du & jag gå hem till mig nån dag å dricka Bellman ihop!!
"Man" har det som jag vill ha det!
Fö finns ju Bruse om man e desperat 😉 .
Å igår mötte jag ett fyllo när jag hasade till mitt förvärvsarbete i arla morgonstund. Han utbrast empatiskt: KAN inte du & jag gå hem till mig nån dag å dricka Bellman ihop!!
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2008, 07:10Carina, jag känner mig objektifierad. Jag känner mig krängd.
Carina, jag känner mig objektifierad. Jag känner mig krängd.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 08:27Ja livet kränger så väldigt ibland!
Ja livet kränger så väldigt ibland!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 09:09Objektifierad? Alla killar drömmer väl om att bli objektifierade
http://artists.letssingit.com/robert-broberg-lyrics-vill-du-va-mitt-sexualobjekt-ikvall-x2mn7k1
Objektifierad? Alla killar drömmer väl om att bli objektifierade
http://artists.letssingit.com/robert-broberg-lyrics-vill-du-va-mitt-sexualobjekt-ikvall-x2mn7k1
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2008, 09:19Är det omodernt med lite kärlek nuförtien?
Är det omodernt med lite kärlek nuförtien?
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 09:30Kärlek? Det om nåt är objektifierat. "Bonde söker fru" och liknade, köttmarknaden flyttad till TV-rutan.
Kärlek? Det om nåt är objektifierat. "Bonde söker fru" och liknade, köttmarknaden flyttad till TV-rutan.
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2008, 09:43Peter, så det är bättre att köttmarknaden är flyttad till Funbeat? "Cyklist söker mekaniker".
Peter, så det är bättre att köttmarknaden är flyttad till Funbeat? "Cyklist söker mekaniker".
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 10:39Jag trodde det var sjuksyster som söktes?
Men kul med våra egna tv-serier! Min skulle heta Gravt kramberoende söker vårdare
Jag trodde det var sjuksyster som söktes?
Men kul med våra egna tv-serier! Min skulle heta Gravt kramberoende söker vårdare
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 10:14Tjoho, har läst här i singeltråden ett tag men inte deltagit själv. Här är jag i alla fall. Singel sedan 5 år (oj vad tiden går!). Två vuxna barn och en sladdis som bor hos mig. Ser ni fram emot julen??
Tjoho, har läst här i singeltråden ett tag men inte deltagit själv. Här är jag i alla fall. Singel sedan 5 år (oj vad tiden går!). Två vuxna barn och en sladdis som bor hos mig. Ser ni fram emot julen??
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:07Vi kanske borde ha en tråd för de som skulle vilja vara tvungna att deklamera sitt utträde?
Vi kanske borde ha en tråd för de som skulle vilja vara tvungna att deklamera sitt utträde?