Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:15😀 den var bra Jenny
själv säger jag att jag egentligen inte tränar....
men det blir det ändring på
har nästan bestämt mig för ett minitriathlon...
😀 den var bra Jenny
själv säger jag att jag egentligen inte tränar....
men det blir det ändring på
har nästan bestämt mig för ett minitriathlon...
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2009, 23:17Du spelar väl inte falskt?
Du spelar väl inte falskt?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:22Pia: nu hängde inte jag med? Säger du att du egentligen inte tränar för att verka svårfångad?
Bruse: Spelar falskt? Hur menar du nu? Att jag egentligen är desperat? Nähä du... Det är jag fantamig INTE. Jag är hellre singel ett tag till än tvingad att lev
Pia: nu hängde inte jag med? Säger du att du egentligen inte tränar för att verka svårfångad?
Bruse: Spelar falskt? Hur menar du nu? Att jag egentligen är desperat? Nähä du... Det är jag fantamig INTE. Jag är hellre singel ett tag till än tvingad att lev
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2009, 23:24Jenny, det finns faktiskt flera steg av mellanting mellan nunneliv och misär.
Jenny, det finns faktiskt flera steg av mellanting mellan nunneliv och misär.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:26iaf i det här forumet
eftersom jag till 80% typ, rider
o enligt många så är ju inte det träning alls 😀
iaf i det här forumet
eftersom jag till 80% typ, rider
o enligt många så är ju inte det träning alls 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:27Jo... Jag vet. Jag kan inte hjälpa det... Det är min instinkt som styr. Okända män som kommer för nära gör mig nervös. Jag gillar att ha kontroll.
Jo... Jag vet. Jag kan inte hjälpa det... Det är min instinkt som styr. Okända män som kommer för nära gör mig nervös. Jag gillar att ha kontroll.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:29Pia: haha! Det är för att de aldrig suttit på en häst! Du får ta fram lite statistik och forskning som bevisar motsatsen. Karlar verkar gilla det (generaliserande, jag vet).
Pia: haha! Det är för att de aldrig suttit på en häst! Du får ta fram lite statistik och forskning som bevisar motsatsen. Karlar verkar gilla det (generaliserande, jag vet).
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2009, 23:29Du! Nervös? Du andas väl bar ut lite häftigt så är dom däckade.
Rida, det är väl som att åka buss, bara sitta upp och åka med.
Du! Nervös? Du andas väl bar ut lite häftigt så är dom däckade.
Rida, det är väl som att åka buss, bara sitta upp och åka med.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:30Bruse: du har ju helt uppenbart aldrig suttit på en häst...
Bruse: du har ju helt uppenbart aldrig suttit på en häst...
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:31Precis Bruse, det är ju oftast därför jag har hört att ridtjejer ska vara så bra i sängen.... De åker bara med?
Precis Bruse, det är ju oftast därför jag har hört att ridtjejer ska vara så bra i sängen.... De åker bara med?