Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 08:36Eftersom jag börjat träffa nån (nyårsfester är bra..) som jag tror det blir nåt med (nope, hon har ingen funbeat-anknytning...) och jag hinner oftast inte med att läsa inläggen så tänkte jag att det var dags att gå ur gruppen.
Ha det kanon alla!
Eftersom jag börjat träffa nån (nyårsfester är bra..) som jag tror det blir nåt med (nope, hon har ingen funbeat-anknytning...) och jag hinner oftast inte med att läsa inläggen så tänkte jag att det var dags att gå ur gruppen.
Ha det kanon alla!
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2010, 10:27Lycka till Karl!
Lycka till Karl!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:02I dag blev den dagen jag trodde inte skulle dyka upp i brådrasket.
Hon hörde av sig eftersom hon ville prova på och klättra. En person som vill lära sig klättra har jag alltid ett tt öga till.
Det ena gav det andra och till sist stod vi inslingrade i r
I dag blev den dagen jag trodde inte skulle dyka upp i brådrasket.
Hon hörde av sig eftersom hon ville prova på och klättra. En person som vill lära sig klättra har jag alltid ett tt öga till.
Det ena gav det andra och till sist stod vi inslingrade i r
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:04Åh, Elvis! Helt underbart! Du anar inte hur lycklig jag är för din skull! (L) Jag kommer att sakna dig... *snyft*... Men är ändå gladare över att du inte behöver hänga här längre! Må ni leva lyckliga alla era dagar! 😀
Åh, Elvis! Helt underbart! Du anar inte hur lycklig jag är för din skull! (L) Jag kommer att sakna dig... *snyft*... Men är ändå gladare över att du inte behöver hänga här längre! Må ni leva lyckliga alla era dagar! 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:06Grattis Elvis!
Jag räknar ändå med att behålla dig som KK ett tag framöver. Detta trots att vi inte direkt brukar stå in- och omslingrade i repen. Det går snarare till så att han försöker strypa mig och ibland låtsas han tappa mig också. Men grattis i all
Grattis Elvis!
Jag räknar ändå med att behålla dig som KK ett tag framöver. Detta trots att vi inte direkt brukar stå in- och omslingrade i repen. Det går snarare till så att han försöker strypa mig och ibland låtsas han tappa mig också. Men grattis i all
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:07Men Jenny det har ju varit skitroligt att hänga här... (H:)
Men Jenny det har ju varit skitroligt att hänga här... (H:)
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:13Johanna självklart finns jag där för dig som KK.
Tror ingen har skrivit så i denna tråd... ;D
Oj, eftersom mitt hjärtas val reggar sin tid här kommer jag förmodligen få förklara ordet KK:s betydelse för henne, svälj.
Johanna självklart finns jag där för dig som KK.
Tror ingen har skrivit så i denna tråd... ;D
Oj, eftersom mitt hjärtas val reggar sin tid här kommer jag förmodligen få förklara ordet KK:s betydelse för henne, svälj.
Quote from Fredric Lagerström on 6 January 2010, 22:18Jättegrattis Elvis!! Det här att ni gillar att binda fast varandra med rep är ju en smått kittlande/oroande tanke... 😉
Du är framgent välkommen här (trots osingelskap) med dina inlägg och jag hoppas vi hörs även i andra sammanhang!
Jättegrattis Elvis!! Det här att ni gillar att binda fast varandra med rep är ju en smått kittlande/oroande tanke... 😉
Du är framgent välkommen här (trots osingelskap) med dina inlägg och jag hoppas vi hörs även i andra sammanhang!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:20Men om hon reggar på funbeat, måste hon nästan ha varit med i singelgruppen eller? Nån vi sett?
Men om hon reggar på funbeat, måste hon nästan ha varit med i singelgruppen eller? Nån vi sett?
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:20Ja, grattis! Elvis, Bruse, Jenny och Jessie var de första som gjorde intryck på mig i detta forum.
Och så var de bara tre 🙁 (Men ack vilka bra personligheter som trots allt är kvar)
Ja, grattis! Elvis, Bruse, Jenny och Jessie var de första som gjorde intryck på mig i detta forum.
Och så var de bara tre 🙁 (Men ack vilka bra personligheter som trots allt är kvar)