Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom jag börjat träffa nån (nyårsfester är bra..) som jag tror det blir nåt med (nope, hon har ingen funbeat-anknytning...) och jag hinner oftast inte med att läsa inläggen så tänkte jag att det var dags att gå ur gruppen.
Ha det kanon alla!

Lycka till Karl!

I dag blev den dagen jag trodde inte skulle dyka upp i brådrasket.

Hon hörde av sig eftersom hon ville prova på och klättra. En person som vill lära sig klättra har jag alltid ett tt öga till.

Det ena gav det andra och till sist stod vi inslingrade i r

Åh, Elvis! Helt underbart! Du anar inte hur lycklig jag är för din skull! (L) Jag kommer att sakna dig... *snyft*... Men är ändå gladare över att du inte behöver hänga här längre! Må ni leva lyckliga alla era dagar! 😀

Grattis Elvis!
Jag räknar ändå med att behålla dig som KK ett tag framöver. Detta trots att vi inte direkt brukar stå in- och omslingrade i repen. Det går snarare till så att han försöker strypa mig och ibland låtsas han tappa mig också. Men grattis i all

Men Jenny det har ju varit skitroligt att hänga här... (H:)

Johanna självklart finns jag där för dig som KK.

Tror ingen har skrivit så i denna tråd... ;D

Oj, eftersom mitt hjärtas val reggar sin tid här kommer jag förmodligen få förklara ordet KK:s betydelse för henne, svälj.

Jättegrattis Elvis!! Det här att ni gillar att binda fast varandra med rep är ju en smått kittlande/oroande tanke... 😉
Du är framgent välkommen här (trots osingelskap) med dina inlägg och jag hoppas vi hörs även i andra sammanhang!

Men om hon reggar på funbeat, måste hon nästan ha varit med i singelgruppen eller? Nån vi sett?

Ja, grattis! Elvis, Bruse, Jenny och Jessie var de första som gjorde intryck på mig i detta forum.

Och så var de bara tre 🙁 (Men ack vilka bra personligheter som trots allt är kvar)