Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 23:07Anna när jag spådde i kaffesumpen i morse tyckte jag ana en klättrande fransman i din närhet. Det är bara en tidsfråga.
Sumpen har aldrig haft fel hittills. 😉
Anna när jag spådde i kaffesumpen i morse tyckte jag ana en klättrande fransman i din närhet. Det är bara en tidsfråga.
Sumpen har aldrig haft fel hittills. 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 23:09Haha, tja... om jag lär känna tillräckligt många så är chansen helt klart inte obefintlig att det är en fransman ibland dem.
Min chef tyckte ju jag skulle skippa franskakursen och satsa på en fransman istället... (H)
Haha, tja... om jag lär känna tillräckligt många så är chansen helt klart inte obefintlig att det är en fransman ibland dem.
Min chef tyckte ju jag skulle skippa franskakursen och satsa på en fransman istället... (H)
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 23:10Sedär, en till som har sett det i sumpen. (H)
Sedär, en till som har sett det i sumpen. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 08:15Grattis Elvis!
Verkar vara ett säkert sätt att binda sig en kärlekspartner det där med att klättra.
Grattis Elvis!
Verkar vara ett säkert sätt att binda sig en kärlekspartner det där med att klättra.
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 08:16Daniel, har jag gjort intryck? Hoppsan, hoppas det var smicker det där.
Daniel, har jag gjort intryck? Hoppsan, hoppas det var smicker det där.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 08:24Bruse, man kan komma långt med ett 70 meters klätterrep. 🙂
Bruse, man kan komma långt med ett 70 meters klätterrep. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 08:30Ja, 70 meter.
Ja, 70 meter.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 08:32Nja, vi pratar varv samt knopar.
Nja, vi pratar varv samt knopar.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 08:45Nej Bruse, 35 m. 😉
Nej Bruse, 35 m. 😉
Quote from ellen olsson on 7 January 2010, 09:17Behöver man 70 meter? Attans! Då är mitt rep för kort...
Behöver man 70 meter? Attans! Då är mitt rep för kort...