Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 09:43Bruse: klart det är smicker 🙂
Finns ingen att klanka ner på, alla är ni glada och sköna människor!
Bruse: klart det är smicker 🙂
Finns ingen att klanka ner på, alla är ni glada och sköna människor!
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 10:27Men du Lasse... såvida du inte plötsligt träffade nån ny igår (?) och tokdumpade hon-denna-där som du varit på X dejter med på sistone, så måste du nog fortfarande ses som "en slow slowstarter", sådeså.
Seså, sjas med sig nu. Du får leka med folket på an
Men du Lasse... såvida du inte plötsligt träffade nån ny igår (?) och tokdumpade hon-denna-där som du varit på X dejter med på sistone, så måste du nog fortfarande ses som "en slow slowstarter", sådeså.
Seså, sjas med sig nu. Du får leka med folket på an
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 10:35Kanske borde finnas en singel alumni-grupp för de som varit med i singelgruppen.
Tänk vad livat det kan bli där till slut 😀
Kanske borde finnas en singel alumni-grupp för de som varit med i singelgruppen.
Tänk vad livat det kan bli där till slut 😀
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 10:48Vad är det nu för fel på grimma och grimskaft helt plötsligt? Eller för all del ett vanligt, hederligt koppel? Två meters avstånd räcker väl som max? 😉
Vad är det nu för fel på grimma och grimskaft helt plötsligt? Eller för all del ett vanligt, hederligt koppel? Två meters avstånd räcker väl som max? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 11:21Nu tycker jag Jessie börjar bli lite kinky. Ska du använda ridspöt också?
Nu tycker jag Jessie börjar bli lite kinky. Ska du använda ridspöt också?
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 11:56Jag vill bara påPIKA å det bestämdaste att jag ALDRIG tagit upp ridspön i nån som helst konversation där det kan misstolkas och ÄNDÅ tas det upp av MÄN i konversationer med mig stup i kvarten. Vem är det då som är kinky? *himlar lite med önen*
Jag vill bara påPIKA å det bestämdaste att jag ALDRIG tagit upp ridspön i nån som helst konversation där det kan misstolkas och ÄNDÅ tas det upp av MÄN i konversationer med mig stup i kvarten. Vem är det då som är kinky? *himlar lite med önen*
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 15:14Du har rätt Jessie.
(H) Det räcker med lädergrima och kort koppel (H)
Du har rätt Jessie.
(H) Det räcker med lädergrima och kort koppel (H)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:34Grattis Elvis, kul för dig!
Det är många som försvunnit härifrån utan att informera oss om varför (får man göra så??), men jag hoppas att det beror på att de funnit lyckan. Jag var mer aktiv här för 1½ år sedan och av oss som var aktiva här då är det kna
Grattis Elvis, kul för dig!
Det är många som försvunnit härifrån utan att informera oss om varför (får man göra så??), men jag hoppas att det beror på att de funnit lyckan. Jag var mer aktiv här för 1½ år sedan och av oss som var aktiva här då är det kna
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 14:33Peter:Grattis! 😀 Skönt att höra att det löste sig till slut och att du lyckades få rätsida på allt. 🙂 *kram*
Peter:Grattis! 😀 Skönt att höra att det löste sig till slut och att du lyckades få rätsida på allt. 🙂 *kram*
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 15:00Peter, det är andra gången vi beviljar ditt urträde. Lycka till denna gång, eller är det kanske samma tjej?!
Peter, det är andra gången vi beviljar ditt urträde. Lycka till denna gång, eller är det kanske samma tjej?!