Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:11Vilken tråd här är bäst att hålla sig till om man vill osingla sig?
Vilken tråd här är bäst att hålla sig till om man vill osingla sig?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:13Helena, frågan är väl snarare vilken karl som är bäst att hålla sig till om man vill osingla sig 😀
Helena, frågan är väl snarare vilken karl som är bäst att hålla sig till om man vill osingla sig 😀
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:15Jo visst, men det jag menar är i vilken tråd är det störst chans att hitta honom?
Jo visst, men det jag menar är i vilken tråd är det störst chans att hitta honom?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:16IRL?
IRL?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:17IRL är stort att leta i...
IRL är stort att leta i...
Quote from Fredric Lagerström on 9 January 2010, 22:27Bruse?? Neeeej! Nu blev jag faktiskt deppig. Vem ska jag nu reta mej på??? 😉 Men asch, ok jag säger lycka till!!!!! (t+)
Bruse?? Neeeej! Nu blev jag faktiskt deppig. Vem ska jag nu reta mej på??? 😉 Men asch, ok jag säger lycka till!!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:31Du kan få reta dig på mig, Aadu. 🙂
Du kan få reta dig på mig, Aadu. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 9 January 2010, 22:36y bet 😉
y bet 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:44Näeh Johanna. Inte om man redan haft EN och den var lite sådääär och han är såååå på? (#)
Näeh Johanna. Inte om man redan haft EN och den var lite sådääär och han är såååå på? (#)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:46Nä, då kan det ju bli lite jobbigt förstås.
Nä, då kan det ju bli lite jobbigt förstås.