Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:53Eller så kan man störa sig på mig igen från och med idag...BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/sad/1.gif
...varför hymla?
Eller så kan man störa sig på mig igen från och med idag...BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/sad/1.gif
...varför hymla?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:59?? Kommer du och Fia tillbaka till singelgruppen? 🙁
?? Kommer du och Fia tillbaka till singelgruppen? 🙁
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:02Efter ett gemensamt beslut ser det ut så ja...
Efter ett gemensamt beslut ser det ut så ja...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:03Tråkigt Manne... 🙁
Tråkigt Manne... 🙁
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:07Ja, usch vad tråkigt.. 🙁
Ja, usch vad tråkigt.. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:08🙂 sofie och bruse, grattis!!!
🙁 manne och fia....
🙂 sofie och bruse, grattis!!!
🙁 manne och fia....
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:09BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/sad/14.gif
BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/sad/14.gif
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:13Äh va f*n... Välkommen "hem" Manne! 😉 (Seriöst så är det inte mindre tråkigt nu än det var när jag skrev för fyra inlägg sen, men ändå. Välkommen "hem". )
Äh va f*n... Välkommen "hem" Manne! 😉 (Seriöst så är det inte mindre tråkigt nu än det var när jag skrev för fyra inlägg sen, men ändå. Välkommen "hem". )
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:20Det där var nog den mest synkade tack och hej jag sett. Samma minut. 😀
Grattis till er båda!!
Och ja...det verkar som att Jessie och Jenny (Kenny?) är kvar av kärngänget. Vi andra får hjälpas åt så att antalet medlemmar i denna grupp sjunker snabbt.
J
Det där var nog den mest synkade tack och hej jag sett. Samma minut. 😀
Grattis till er båda!!
Och ja...det verkar som att Jessie och Jenny (Kenny?) är kvar av kärngänget. Vi andra får hjälpas åt så att antalet medlemmar i denna grupp sjunker snabbt.
J
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:22Ja, både Sofie och Bruse kommer saknas här... Men, det finns alltså hopp, när nu kärngänget minimerats betydligt denna helgen så får vi väl lära oss av "gamlingarna"? (H)
Ja, både Sofie och Bruse kommer saknas här... Men, det finns alltså hopp, när nu kärngänget minimerats betydligt denna helgen så får vi väl lära oss av "gamlingarna"? (H)