Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:53Jepp, det är medfött, även ibland vissa killar!
Jepp, det är medfött, även ibland vissa killar!
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 01:56Ja, jösses vad det bildas par till höger och vänster...
Hmm... var det bara jag som missade att Jenny blev Kenny? Jag lurade på vem det var som kastade sig in i alla diskussioner som om denne varit med hela tiden.
Ja, jösses vad det bildas par till höger och vänster...
Hmm... var det bara jag som missade att Jenny blev Kenny? Jag lurade på vem det var som kastade sig in i alla diskussioner som om denne varit med hela tiden.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 10:31Nä... Du får jobba på det där Sofie (locka in lite söta, snälla pojkar till vår singeltråd så vi också kan få osingla oss) 😉
Nä... Du får jobba på det där Sofie (locka in lite söta, snälla pojkar till vår singeltråd så vi också kan få osingla oss) 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 12:47Va, Kenny, jag är väl både snäll och söt?
Vi kan prata kvalitéer i februari...
Va, Kenny, jag är väl både snäll och söt?
Vi kan prata kvalitéer i februari...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 12:49Haha, Sofie, jag skrattade tt när jag såg att Bruse gjort som han blivit tillsagd. 🙂
Hoppas vi ses där snart!
Haha, Sofie, jag skrattade tt när jag såg att Bruse gjort som han blivit tillsagd. 🙂
Hoppas vi ses där snart!
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 12:51Hm... Daniel är du nästa som står på tur?
Hm... Daniel är du nästa som står på tur?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 12:54Man kan ju alltid hoppas Johanna
Man kan ju alltid hoppas Johanna
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 13:09http://www.youtube.com/watch?v=AdVBU-gS2xo (bara fram till 0:10)
Eh... Det där var väl ändå inte nån sorts försök till att få mig på en "dejt" va, Daniel?
http://www.youtube.com/watch?v=AdVBU-gS2xo (bara fram till 0:10)
Eh... Det där var väl ändå inte nån sorts försök till att få mig på en "dejt" va, Daniel?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 13:15Skönt att jag kollade igenom heeeela den videon nu. (#) 😉
Skönt att jag kollade igenom heeeela den videon nu. (#) 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 13:18*asg* Inte ens jag gjorde det... Var den bra? *torkar av skratttårarna*
*asg* Inte ens jag gjorde det... Var den bra? *torkar av skratttårarna*