Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:24Vadå? Hur man blir enuck? Jag tror jag dör...BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/5.gif
Vadå? Hur man blir enuck? Jag tror jag dör...BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/5.gif
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:25Vem ska du lära dig från Anna? De som lyckats osingla sig och inte är kvar? Förstår inte riktigt...
Vem ska du lära dig från Anna? De som lyckats osingla sig och inte är kvar? Förstår inte riktigt...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:27Typ dig Jenny?
Typ dig Jenny?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:29Kenny är skönt ovetandes om sina kvaliteer 🙂
Kenny är skönt ovetandes om sina kvaliteer 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:30Hmmmm, det borda vara obligatoriskt att med sitt avsked också skriva i (den än så länge ostartade tråden):
"tips från oss som osinglat oss till er som vill osingla er"!!!Står inte det i spelreglerna?
Hmmmm, det borda vara obligatoriskt att med sitt avsked också skriva i (den än så länge ostartade tråden):
"tips från oss som osinglat oss till er som vill osingla er"!!!
Står inte det i spelreglerna?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:31Pungsparkar verkar bra att kunna... *tänker på alla idioter hon mötte på vägen hem från restaurangen*
Pungsparkar verkar bra att kunna... *tänker på alla idioter hon mötte på vägen hem från restaurangen*
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:33Vilka kvalitéer pratar du om Daniel?
Vilka kvalitéer pratar du om Daniel?
Quote from ellen olsson on 10 January 2010, 00:38Nu hänger jag nog inte med... Är pungsparkar bra för att osingla sig?
Då vill jag nog inte vara i närheten när ni ska göra det... 🙂
Nu hänger jag nog inte med... Är pungsparkar bra för att osingla sig?
Då vill jag nog inte vara i närheten när ni ska göra det... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:40Nä. Jag är inte osingel. Men tydligen har jag kvalitéer som jag inte vet om själv som skulle hjälpa mig att osingla mig (eller missade jag nåt?)... Undrar vad det kan vara för kvalitéer... För pungsparkar har jag konstaterat flera gånger är typiskt obra o
Nä. Jag är inte osingel. Men tydligen har jag kvalitéer som jag inte vet om själv som skulle hjälpa mig att osingla mig (eller missade jag nåt?)... Undrar vad det kan vara för kvalitéer... För pungsparkar har jag konstaterat flera gånger är typiskt obra o
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:46ÅH! JAG VET! JAG VET! Jag är tjej? Det måste vara en kvalité va? Fast det visste jag ju om redan innan, så det kan det inte vara... Dessutom går det inte att lära ut. (#)
ÅH! JAG VET! JAG VET! Jag är tjej? Det måste vara en kvalité va? Fast det visste jag ju om redan innan, så det kan det inte vara... Dessutom går det inte att lära ut. (#)