Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:35Härmed begär jag formellt utträde ur singelgruppen.
Härmed begär jag formellt utträde ur singelgruppen.
Quote from Rasmus Olsson on 9 January 2010, 21:35Härmed begär jag formellt utträde ur singelgruppen.
Härmed begär jag formellt utträde ur singelgruppen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:40Va, har sofie och Bruse nåt ihop, är det nåt jag missat??
Va, har sofie och Bruse nåt ihop, är det nåt jag missat??
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:45Men Helena! Är det NÅN som missat detta? 😉
B&S: Det gläder mig att ni ÄNTLIGEN kom överrens om en väg att gå. 🙂 Stort lycka till! 🙂
Men Helena! Är det NÅN som missat detta? 😉
B&S: Det gläder mig att ni ÄNTLIGEN kom överrens om en väg att gå. 🙂 Stort lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:47Förresten, betyder detta att det bara är jag och Jessie kvar från "kärngänget" (enligt Daniel alltså) kvar?
Förresten, betyder detta att det bara är jag och Jessie kvar från "kärngänget" (enligt Daniel alltså) kvar?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:51Tyckte först att det såg ut som en dubbelpost 🙂
Kors, vad många som osinglar sig den här veckan. Rekord?
Tyckte först att det såg ut som en dubbelpost 🙂
Kors, vad många som osinglar sig den här veckan. Rekord?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:52Det var väl på tiden? 😉 Grattis på er! 🙂
Det var väl på tiden? 😉 Grattis på er! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:52Vad kul, grattis!
Håller med om att det är många som osinglat sig. Snart är jag väl ensam kvar här...
Vad kul, grattis!
Håller med om att det är många som osinglat sig. Snart är jag väl ensam kvar här...
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:57Det verkar ju inte bättre Jenny och inte är jag i närheten av att osingla mig heller... snarare att försöka krångla mig ur en halvplanerad dejt... 🙁
Det verkar ju inte bättre Jenny och inte är jag i närheten av att osingla mig heller... snarare att försöka krångla mig ur en halvplanerad dejt... 🙁
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:59Jessie, varför ska du krångla dig ur den? En dejt är väl alltid kul?
Jessie, varför ska du krångla dig ur den? En dejt är väl alltid kul?