Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:54(t+) Andreas!
Edit: jag bestämde mig en dag och 6 veckor senare hade jag kort, en MC och var på väg till Schwarzwald på en 4-dagars MCtur... 😉
(t+) Andreas!
Edit: jag bestämde mig en dag och 6 veckor senare hade jag kort, en MC och var på väg till Schwarzwald på en 4-dagars MCtur... 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:54Mats: för att visa fler sidor av min underbara personlighet? 😉
Mats: för att visa fler sidor av min underbara personlighet? 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:58Har riktigt dålig koll på märken och modeller... me jag tänker mig väl nått i stil med denna...
http://www.motorbikestoday.com/gallery/images/Kawasaki-Mean-Streak.jpg
Har riktigt dålig koll på märken och modeller... me jag tänker mig väl nått i stil med denna...
http://www.motorbikestoday.com/gallery/images/Kawasaki-Mean-Streak.jpg
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:59*dregglar*
*dregglar*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:59SNYGG!
SNYGG!
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 22:06Det en man inte har mellan benen, skaffar han sig i hästkrafter. Vi cyklister har behöver inga surrugathästkrafter, vi tar oss fram på egna meriter.
Det en man inte har mellan benen, skaffar han sig i hästkrafter. Vi cyklister har behöver inga surrugathästkrafter, vi tar oss fram på egna meriter.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:06Jag tolkar det som att jag får godkänt på smak iallafall 🙂
Jenny, ta det lungt nu... det var inte meningen att jaga upp dig *flina*
Jag tolkar det som att jag får godkänt på smak iallafall 🙂
Jenny, ta det lungt nu... det var inte meningen att jaga upp dig *flina*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:07Jaha Bruse, hur förklarar du att jag kör MC då?
Jaha Bruse, hur förklarar du att jag kör MC då?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:07Bruse: Gäller det även när du går runt med din rollator?
Förlåt. Det var bara så elakt... *utbrister i skratt* Förlåt.. *kram*
Bruse: Gäller det även när du går runt med din rollator?
Förlåt. Det var bara så elakt... *utbrister i skratt* Förlåt.. *kram*
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 22:08Anna, det är väl don efter person. De flesta tjejerna klarar sig med vanliga dildos, men andra ska överdriva med mc och andra perversa lekar.
Anna, det är väl don efter person. De flesta tjejerna klarar sig med vanliga dildos, men andra ska överdriva med mc och andra perversa lekar.