Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:09Jaja Bruse. Men jag cyklar ju också iaf.... i ur och skur. innan och efter olyckor... (#)
Jaja Bruse. Men jag cyklar ju också iaf.... i ur och skur. innan och efter olyckor... (#)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:09Jag har gärna den där mc:n mellan benen... (H:)
Jag har gärna den där mc:n mellan benen... (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 22:10Kenny, kör inte du med en raket mellan benen?
Kenny, kör inte du med en raket mellan benen?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:12Hahaha... för att citera mig själv... ni är... speciella 😀
Hahaha... för att citera mig själv... ni är... speciella 😀
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:12Bruse: Ursäkta? En raket?? Nä... Senast jag kollade hade jag ingen raket där... Aha! Nu fattar jag. *trög* Nä... Jag sålde den på blocket och satsade på ett annat, sexigare fordon (grön cykel) 😉
Bruse: Ursäkta? En raket?? Nä... Senast jag kollade hade jag ingen raket där... Aha! Nu fattar jag. *trög* Nä... Jag sålde den på blocket och satsade på ett annat, sexigare fordon (grön cykel) 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:13Annars kanske det skulle passa med en spark? 😉
Annars kanske det skulle passa med en spark? 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:14Kuuuuul, Kenneth! Den var ju riktigt fyndig! 😉
Kuuuuul, Kenneth! Den var ju riktigt fyndig! 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:15Vill ju främja sexpacket.
Vill ju främja sexpacket.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:16Ok. Du får också anställning i mitt gym. Ska gymmet heta "sexpacket"? Vad tycker ni?
Ok. Du får också anställning i mitt gym. Ska gymmet heta "sexpacket"? Vad tycker ni?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:16s(p)expacket? (V)
s(p)expacket? (V)