Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:04Kul Björn! Stora lyckönskningar från Tumba 🙂
Kul Björn! Stora lyckönskningar från Tumba 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:10Björn (t+)
Björn (t+)
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:29Grattis Björn! 🙂
Grattis Björn! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:30skepp ohoj, StyrBjörn och stort grattis!
skickar med en liten sångsnut som kanske passar 😀
Två solröda segel, styr bort ifrån land.
Ett hav som en spegel, i aftonens brand.
skepp ohoj, StyrBjörn och stort grattis!
skickar med en liten sångsnut som kanske passar 😀
Två solröda segel, styr bort ifrån land.
Ett hav som en spegel, i aftonens brand.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:32Grattis, även om jag aldrig lärde känna dig.
Grattis, även om jag aldrig lärde känna dig.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:55Härligt Björn, se till att hålla dig härifrån nu :-).
Härligt Björn, se till att hålla dig härifrån nu :-).
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:56Grattis Björn! 🙂
Grattis Björn! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 21:15Grattis Björn... Vi får se det positivt...ju fler som lämnar denna gruppen borde ju innebära att vi andra kommer närmare ett liv i tvåsamhet...;)
Uj....Sandsjöbacka...det ger mig kalla kårar...;)
Grattis Björn... Vi får se det positivt...ju fler som lämnar denna gruppen borde ju innebära att vi andra kommer närmare ett liv i tvåsamhet...;)
Uj....Sandsjöbacka...det ger mig kalla kårar...;)
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2010, 22:01Jag gratulerar dej Björn!
Sett i ett globalt perspektiv betyder det att en man mindre tampas om de kvinnor som finns för mej. Samtidigt som ju det blivit en kvinna mindre.
Ratsiot Aadu vs resten av världen är i stort sett + - 0. 😉
Jag gratulerar dej Björn!
Sett i ett globalt perspektiv betyder det att en man mindre tampas om de kvinnor som finns för mej. Samtidigt som ju det blivit en kvinna mindre.
Ratsiot Aadu vs resten av världen är i stort sett + - 0. 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 22:04Ämen GRATTIS Björn!!!!!! 😀 gött att höra!!!
Ämen GRATTIS Björn!!!!!! 😀 gött att höra!!!