Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 19:45ppssssttt... Mäts-Bobby, Känny ... kom, vill inte ni vara med och stångas med alla de aaaaandra små tjuuurarnaaa 😀
(L)
ppssssttt... Mäts-Bobby, Känny ... kom, vill inte ni vara med och stångas med alla de aaaaandra små tjuuurarnaaa 😀
(L)
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:24Ta hand om dig Anna, vi ser fram emot när du kommer tillbaka med nya tag. Ta den tid du behöver.
Ta hand om dig Anna, vi ser fram emot när du kommer tillbaka med nya tag. Ta den tid du behöver.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:31Okej... Kom, Mats, vi går... Det tjänar inget till att sitta här och vänta... Dessutom har jag lite "butts" att kicka...
Okej... Kom, Mats, vi går... Det tjänar inget till att sitta här och vänta... Dessutom har jag lite "butts" att kicka...
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:35Älskling, vart ska vi gå?
Älskling, vart ska vi gå?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:35Kicka lite butts. Vissa behöver det har jag märkt. 😉
Kicka lite butts. Vissa behöver det har jag märkt. 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:37Jag kan ta en spanking när du ändå är i farten... (H:)
Jag kan ta en spanking när du ändå är i farten... (H:)
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:38åh Bobby är kinky 😀
åh Bobby är kinky 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 19:57Vänner, dagen har äntligen kommit...
Som ni vet är livet fyllt av möten och avsked. Jag har mött en kvinna som gör att jag väljer att lämna denna grupp av singlar.Hoppas att ni kan fortsätta att vara lika goa mot varandra, stötta o håna när det behövs.
Vänner, dagen har äntligen kommit...
Som ni vet är livet fyllt av möten och avsked. Jag har mött en kvinna som gör att jag väljer att lämna denna grupp av singlar.
Hoppas att ni kan fortsätta att vara lika goa mot varandra, stötta o håna när det behövs.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2010, 19:58Gratulerar Björn! Se till å inte kom tillbaka, som vissa av oss...
Gratulerar Björn! Se till å inte kom tillbaka, som vissa av oss...
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 20:03Stort Grattis Björn, må lyckan stå er bi!
Man blir ju lika nervös varje gång någon bumpar den här tråden om det verkligen är någon som osinglat sig eller om det bara är svammel. 😀
Stort Grattis Björn, må lyckan stå er bi!
Man blir ju lika nervös varje gång någon bumpar den här tråden om det verkligen är någon som osinglat sig eller om det bara är svammel. 😀