Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Han kanske är döpt efter hajen i "hitta Nemo". Sorry, lite skadad.

Är en sån där hang around som tidigare deklarerat utträde ur gruppen men som tycker det är kul att smygläsa vad andra skriver...

Apropå konstiga namn: Min farfar heter Hjärten i förnamn (i andranamn). Det är han helt ensam om, enligt SCB. För övrigt ett

Hej, inte trodde jag att JAG skulle deklamera utträde, men det gör jag härmed. Men inte pga att jag har osinglat mig, jag är lika mycket singel som innan...

Jag känner bara att jag måste ta tag i mitt liv/min situation på allvar, jag är fortfarande påväg

Ta hand om dig! Du är naturligtvis välkommen tillbaka.

Lycka till Anna, det är viktigt att lyssna till sig själv så känner du på det viset så gör du helt rätt. Välkommen tillbaka när du är redo och jag har en svag känsla för att de flesta av oss (tyvärr kanske) är kvar här då. (L)

Var rädd om dig Anna.
Och en Bamse Kram.

Kram Anna, hoppas allt reder ut sig! (L)

Jag tror att jag väljer att säga på återseende. Jag hoppas att du mår bättre snart. Ta hand om dig ordentligt, nog så svårt ibland.

(L) *kramar*

Anna, ta hand om dig, jag tycker att du skriver alltid kloka och roliga inlägg.

Men Anna... ska du lämna oss, va tråkigt. Hoppas du får ordning på ditt liv inom kort så att du komemr tillbaka till oss snabbt, jag kommer sakna dig.