Quote from Rasmus Olsson on 7 February 2010, 21:10Ni okunniga människor, så här säger SCB:
Efternamn
* Det finns 35 personer som har efternamnet Bruse
Förnamn
* Det finns ingen kvinna som har namnet Bruse som förnamn.
* Det finns 5 män som har förnamnet Bruse. Av dessa har 3 namnet Bruse s
Ni okunniga människor, så här säger SCB:
Efternamn
* Det finns 35 personer som har efternamnet Bruse
Förnamn
* Det finns ingen kvinna som har namnet Bruse som förnamn.
* Det finns 5 män som har förnamnet Bruse. Av dessa har 3 namnet Bruse s
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:12Var det inte precis det jag sa :D.
Var det inte precis det jag sa :D.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:29Men då är du väldigt originell, Bruse!
Men då är du väldigt originell, Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 7 February 2010, 21:34Inte bara till namnet!
Inte bara till namnet!
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:39Inte oväntat är mitt namn inte originellt...
Efternamn
- Det finns ingen eller högst fyra personer som har efternamnet Anna. Bara efternamn som bärs av fler än fyra personer är med i namnsökningen.Förnamn
- Det finns 303759 kvinnor som har förnamnet A
Inte oväntat är mitt namn inte originellt...
Efternamn
- Det finns ingen eller högst fyra personer som har efternamnet Anna. Bara efternamn som bärs av fler än fyra personer är med i namnsökningen.
Förnamn
- Det finns 303759 kvinnor som har förnamnet A
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:43Kan ni inte hitta någon annan tråd att spamma än denna?
Just denna tråd väcker förhoppningar i mig om att slippa se någon av er i just detta forum.
Så, mycket svammel om allt möjligt i denna grupp, men inte just i denna tråd.
Tycker Björn....
Kan ni inte hitta någon annan tråd att spamma än denna?
Just denna tråd väcker förhoppningar i mig om att slippa se någon av er i just detta forum.
Så, mycket svammel om allt möjligt i denna grupp, men inte just i denna tråd.
Tycker Björn....
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:44Tycker du inte om oss, Björn? *snyft, snygt*
Tycker du inte om oss, Björn? *snyft, snygt*
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:49Det vet du att jag gör, Kenny.
Just därför önskar jag att ni hittar någon att fylla era liv med istället för singelforumet.
Det vet du att jag gör, Kenny.
Just därför önskar jag att ni hittar någon att fylla era liv med istället för singelforumet.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 22:45japp, Bruce fast med c i stället för s och efter Den Stora Rockstjärnan...
lovar att sluta spamma den här tråden hädanefter.
japp, Bruce fast med c i stället för s och efter Den Stora Rockstjärnan...
lovar att sluta spamma den här tråden hädanefter.
Quote from Rasmus Olsson on 7 February 2010, 22:47Hur fan kan man döpa ett barn till ett amerikanskt namn? Stackars unge.
Hur fan kan man döpa ett barn till ett amerikanskt namn? Stackars unge.