Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 14:03Nej, inte JAG, men ni kanske snubblar på någon idag...
Nej, inte JAG, men ni kanske snubblar på någon idag...
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 14:31Jo, det är ju sant, men jag har inga sådana föraningar, om man säger så då.
Jo, det är ju sant, men jag har inga sådana föraningar, om man säger så då.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 14:33Seså - sjas ut ur den här tråden nu tills ni hittat någon att faktiskt osingla er med. *detaljfascisten har vaknat igen*
Seså - sjas ut ur den här tråden nu tills ni hittat någon att faktiskt osingla er med. *detaljfascisten har vaknat igen*
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 14:33OK då, vi säger väl så...;)
OK då, vi säger väl så...;)
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:02Funbeat handlar om träning, ni tränar på att skriva i osingeltråden inför den Stora Stunden. Bra där. 140 inlägg som var eller mindre (mest inte alls) on topic.
Så var detta mitt bidrag också.
Funbeat handlar om träning, ni tränar på att skriva i osingeltråden inför den Stora Stunden. Bra där. 140 inlägg som var eller mindre (mest inte alls) on topic.
Så var detta mitt bidrag också.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:04Daniel: var har du varit? hur går det med skid-prinsessan?? (H:)
Tillägg: för att vara liiite on topic iaf...
Daniel: var har du varit? hur går det med skid-prinsessan?? (H:)
Tillägg: för att vara liiite on topic iaf...
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:18Anna: jag har varit här hela tiden, har lidit lite av information overload och har nu ett par tusen inlägg att ta mig igenom 😉
Skidprinsessan är ett par mil bort, vi håller kontakten och vi får se vad som händer 🙂
Anna: jag har varit här hela tiden, har lidit lite av information overload och har nu ett par tusen inlägg att ta mig igenom 😉
Skidprinsessan är ett par mil bort, vi håller kontakten och vi får se vad som händer 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:24Men då är jag nöjd Daniel 🙂 lycka till med läsandet!
Men då är jag nöjd Daniel 🙂 lycka till med läsandet!
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:34Tack Anna, undrar om det blir en bok, "singlars bekännelser".
Tack Anna, undrar om det blir en bok, "singlars bekännelser".
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:12och nä, Bruse, jag har heller inte osinglat mig. Kvinna som gillade rosa handtag är stabilt samboende med en polis (de har vapen vettuuu) och har två barn.
Nåt som är lite kul att hon har en son som heter ... gissa ... 😀
och nä, Bruse, jag har heller inte osinglat mig. Kvinna som gillade rosa handtag är stabilt samboende med en polis (de har vapen vettuuu) och har två barn.
Nåt som är lite kul att hon har en son som heter ... gissa ... 😀