Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 10:27121 olästa inlägg i hej då-tråden. Får en chock och tror att hela singelgruppen osinglat sig medan jag sovit (själv). Nu inser jag att ni bara missat att det finns en tråd som heter "svammel". (H)
121 olästa inlägg i hej då-tråden. Får en chock och tror att hela singelgruppen osinglat sig medan jag sovit (själv). Nu inser jag att ni bara missat att det finns en tråd som heter "svammel". (H)
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 10:29Johanna: är du överraskad nu?? Heter inte alla trådar "Svammel" egentligen? Vi har bara kallat dem ngt annat för att kunna skilja dem och ha parallel-kommunikationer om olika theman utan att det blir allt för rörigt!
(H)
Johanna: är du överraskad nu?? Heter inte alla trådar "Svammel" egentligen? Vi har bara kallat dem ngt annat för att kunna skilja dem och ha parallel-kommunikationer om olika theman utan att det blir allt för rörigt!
(H)
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 10:32Förvånad? Nej då, bara lättad över att ni fortfarande är kvar.
Förvånad? Nej då, bara lättad över att ni fortfarande är kvar.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 10:33Haha, bra 🙂
Haha, bra 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 11:08snacka om knäppa människor, likt andra singelvänner ovan skrivt 2 1/2 sidor med inlägg, men ingen som osinglat sig... hehe
snacka om knäppa människor, likt andra singelvänner ovan skrivt 2 1/2 sidor med inlägg, men ingen som osinglat sig... hehe
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 11:10Det kanske skrivs mycket i denna tråd för att förberade sig inför kommande osingling?
Det kanske skrivs mycket i denna tråd för att förberade sig inför kommande osingling?
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 11:53Heh, känns inte precis nära förestående för mig i alla fall, så mycket kan jag ju säga...
Heh, känns inte precis nära förestående för mig i alla fall, så mycket kan jag ju säga...
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 11:58nope, inte här heller...
nope, inte här heller...
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 13:55Var inte så säkra på det, kan gå fortare än man anar!
Var inte så säkra på det, kan gå fortare än man anar!
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 13:57Helena, är det något du vill berätta för oss? 😉
Helena, är det något du vill berätta för oss? 😉