Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:15rotfl
rotfl
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:16Vad ska man köra i micron då, MC?
Vad ska man köra i micron då, MC?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:16Jag är ju jättelugn... För att vara jag alltså... Men man kan inte begära för mycket lugn av mig. Det ligger inte i min natur. När jag är lugn så som NI menar, så är jag på väg att somna oftast...
Jag är ju jättelugn... För att vara jag alltså... Men man kan inte begära för mycket lugn av mig. Det ligger inte i min natur. När jag är lugn så som NI menar, så är jag på väg att somna oftast...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:16glassen!!! ngr sekunder på 300W borde räcka. iof har jenny ätit upp sin glass redan ju...
glassen!!! ngr sekunder på 300W borde räcka. iof har jenny ätit upp sin glass redan ju...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:17Ja, vi kan droppa ämnet glass nu... (#)
Ja, vi kan droppa ämnet glass nu... (#)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:21Yes darling, för din skull såklart...
Yes darling, för din skull såklart...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:22(fast inte i Magnus knä eller på hans kläder, han blir så kinkig då (#))
(fast inte i Magnus knä eller på hans kläder, han blir så kinkig då (#))
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 00:12Nu har jag läst 2½ sidor i den här tråden, och inte en endaste en har osinglat sig på dessa 2½ sidor!! Tänkte att någon kanske hade fått till något. Men inte då. Hopplösa människor. 😉
Nu har jag läst 2½ sidor i den här tråden, och inte en endaste en har osinglat sig på dessa 2½ sidor!! Tänkte att någon kanske hade fått till något. Men inte då. Hopplösa människor. 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 00:14*asg* det var ju därför jag hängde här... Jag trodde det var här man hittade någon att osingla sig med... Är det inte så det funkar?
*asg* det var ju därför jag hängde här... Jag trodde det var här man hittade någon att osingla sig med... Är det inte så det funkar?
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 00:17Håller med Kenny det står ju så "för de som vill..."
Håller med Kenny det står ju så "för de som vill..."