Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:08Mats! Hörde du det?!! Du kör inte skeden i micron va? *orolig*
Mats! Hörde du det?!! Du kör inte skeden i micron va? *orolig*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:09Älskling, skeden kommer snart! *mummlar nåt om att bara släcka eldsvådan i köket först*
Älskling, skeden kommer snart! *mummlar nåt om att bara släcka eldsvådan i köket först*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:10Tycker det luktar lite.... Konstigt... Eller? Vad är det som luktar?
Tycker det luktar lite.... Konstigt... Eller? Vad är det som luktar?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:10Vasjutton, nu blev jag sugen på glass... skall man orka ut i köket och hämta det tro...
Vasjutton, nu blev jag sugen på glass... skall man orka ut i köket och hämta det tro...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:11*asg*
*asg*
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 23:11Nu tar jag min söta sked och går och lägger oss. Puss på er!
Nu tar jag min söta sked och går och lägger oss. Puss på er!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:11Ja, jag hämtade sist, så denna gången är det BANNE MIG inte min tur!
Ja, jag hämtade sist, så denna gången är det BANNE MIG inte min tur!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:12Ett varningens finger Andreas, det verkar jobbigt..
Ett varningens finger Andreas, det verkar jobbigt..
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:14Kenneth, jag har iofs hjul på stolen jag sitter i...
Jenny, nu lugnar du ner dig igen fröken... här har du lite chokladsås att leka med *kastar tub*
Kenneth, jag har iofs hjul på stolen jag sitter i...
Jenny, nu lugnar du ner dig igen fröken... här har du lite chokladsås att leka med *kastar tub*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:15Kör för i helv-e inte skeden i micron! Det blixtrar så konstigt då... (#)
Kör för i helv-e inte skeden i micron! Det blixtrar så konstigt då... (#)