Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:56(och jag trodde att det var _jag_ som var berusad...)
(och jag trodde att det var _jag_ som var berusad...)
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 22:56Finns bara två årstider, den korta och den långa. På den korta årstiden har jag kortbyxor och på den långa långbyxor.
Finns bara två årstider, den korta och den långa. På den korta årstiden har jag kortbyxor och på den långa långbyxor.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:57Glassen skall väl bara vara kall (och inte rinna ner i mitt knä eller på mina kläder...) 😉
Glassen skall väl bara vara kall (och inte rinna ner i mitt knä eller på mina kläder...) 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:57Tja, jag hade tjol på mig idag....
Tja, jag hade tjol på mig idag....
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:58Magnus: nej du, glasstemperatur är lite speciellt. Den ska vara kall, men gärna liiiite smält här och där.
Magnus: nej du, glasstemperatur är lite speciellt. Den ska vara kall, men gärna liiiite smält här och där.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:58Men nu är glassen i min mage, så det är lugnt, Magnus! (t+)
Men nu är glassen i min mage, så det är lugnt, Magnus! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:58Fy f*n, snart flyttar jag verkligen ännu längre söderut... Det känns som en _evighet_ sen jag hade kjol på mig senast... (#)
😀
Fy f*n, snart flyttar jag verkligen ännu längre söderut... Det känns som en _evighet_ sen jag hade kjol på mig senast... (#)
😀
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:58*asg* Jag _kör_ nyktert idag so far. Har inte hällt upp min Oban än.
*asg* Jag _kör_ nyktert idag so far. Har inte hällt upp min Oban än.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:59Mats: är du skotte i själen?
Mats: är du skotte i själen?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 22:59Då är det dags så du kommer ikapp oss andra...
Då är det dags så du kommer ikapp oss andra...