Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:00Nej, mer London-bo i så fall... 🙂
Nej, mer London-bo i så fall... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 23:00Gör det inte ont med skott i själen?
Gör det inte ont med skott i själen?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:01Jo det gör det, det är därför vi hänger här ju (#)
Jo det gör det, det är därför vi hänger här ju (#)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:02Djupt Anna... Har vi kommit till DET stadiet nu? *ryser*
Djupt Anna... Har vi kommit till DET stadiet nu? *ryser*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:03Äsch, så illa är det inte 😉
Äsch, så illa är det inte 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:04Fixar i spotifytråden...
Fixar i spotifytråden...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:04För att återgå till ämnet, så tror jag glassens kristallstruktur påverkas negativt om man kör den i micron. Det är nog bättre att köra skeden i micron så att den blir varm och skär genom glassen som... ...ja, en varm sked genom glass helt enkelt.
V
För att återgå till ämnet, så tror jag glassens kristallstruktur påverkas negativt om man kör den i micron. Det är nog bättre att köra skeden i micron så att den blir varm och skär genom glassen som... ...ja, en varm sked genom glass helt enkelt.
V
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:05Anna: Nähä? Du gillar att bli skjuten i själen?
Anna: Nähä? Du gillar att bli skjuten i själen?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:05MEN VAR ÄR MIN SKED MATS?!!!! JAG SER INGEN SKED!!! *morrar ljudligt*
😉
MEN VAR ÄR MIN SKED MATS?!!!! JAG SER INGEN SKED!!! *morrar ljudligt*
😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:07Är det verkligen så bra att köra skeden i micron? *undrar försynt*
Är det verkligen så bra att köra skeden i micron? *undrar försynt*