Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHej
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla,

Vill bara säga hej eftersom jag är ny på Funbeat och ny i löpspåret.

Har cykelpendlat till mitt jobb i flera år (en dryg mil i varje riktning) och lutat mig tillbaka och tyckt att det varit OK. Tidigare har jag hållt på främst med japanska kam

Grattis !

Hej, grattis och välkommen! 🙂

Välkommen Micke, jag kunde känna igen mig lite mellan raderna på vad du skrev... Springa, fy f-n!! Men nu när man lagt fotbollsskorna på hyllan efter dryga 30 år och åkt första vasaloppet i livet i mars har man fått blodad tand på långlöpning.
Jag som ti

@ Christer: Bara min mamma kallar mig "Micke". 😉

Tack för välkomnandet!

.m

Sorry...

Då får vi väl säga välkommen till "björken" då...häftigt att du vill vara med oss å fråga på bara så kommer det massor av svar på typ allt...Du är nu en FunBeatare liksom;);):D

Eftersom du bor i Skåne finns två passande lopp inom kort. Den 17 juni går det trängselbefriande Alnarpsloppet 5 km i parkmiljö, efter vad jag kan se brukar deltagarantalet vara under 100.

Ett större arrangemang är Malmö 10K (finns även 5 km sträcka) de

Pssst, Miss Flugvikt... man får inte ta utmaningarna i samband med ett arrangerat lopp... (upplyser vänligt om). Det är tänkt att man själv ska springa 5km och har man varit med på utmaningen förut så ska man springa 5km på något annat ställe än man sprun

Hade det funnits en smiley för att rodna hade jag använt den - jag lovar läsa på bättre till nästa gång 😉