Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHej
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen säger jag också då!

Glädjen du förmedlar i ditt inlägg smittar! Det ÄR härligt när man blir riktigt biten av motion / en motionsform!

Haha sorry, men det är så det låter på den här sidan 😉 😉
Vi är väl som en enda stor familj?

Oj då....vår nye vän Mikael har temperamenta samt sätter gränser!?...bra..det kommer du att ha användning för i ditt löparliv tro mig.! Sen handlade ju inte låten om dig utan eh heeeeeeeelllllt annan Mikael. (Välkommen i gänget.;)

Tack, Kjell! 🙂

Jag känner mig faktiskt synnerligen välkomnad - av er alla. Trots friheter tagna med mitt tilltalsnamn.

Jag har hängt på ett och annat forum i mina dar - och detta känns hjärtligt och härligt på alla sätt.

(H:)

.m

Aha!!! Nu är det Mr "m" som gäller.... Vad tycker mammsen om det, månne???
/CT 😉

Solklart är det nu .m som gäller å det tycker jag att vi ska respektera eftersom han tydligen vill ha det så. Mammsen kör väl sitt race vare sig vi eller han själv vill....typ mammsar alltid gör.:D:D

Jag misstänker att de flesta av oss föredrar att inte bli kallade, eller ens att någon annan känner till, vilka gullipnuttiga snuttenamn våre respektive mammor har utsatt oss för, så låt oss lämna våra mammor utanför, såvida de ej lurar därute i cyberrymd

Mikael,
välkommen och som du redan märkt är det en hjärtlig men retsam stämning här 😀

Å nananana, nanana hey nananana du är helt okej hey nananana, hey nanananna

😉

okej, vi släpper det nu. Jag lovar.
(L)

Välkommen Mikael!

Måste så klart tipsa om den optimala drogen, marathonlöpning! Jag försöker alltid sälja in detta till alla som den optimala mixen av fysik, taktik och självplågeri (läs pannben) 🙂

Hej Kalle,

Nja. Marathon lockar mig inte så mycket. Kanske en halvmara eftersom det verkar överstigligt trots att jag inte gillar asfalt så mycket. Kanske i en ganska avlägsen framtid kan det bli nåt trail/ultralopp. Ska tjuvstarta med Ladonian Mountain