Quote from Guest on 22 November 2007, 22:09På söndagmorgon 07.00 står jag klädd för en ca timmes lågintensiv runda (6.30-7 min/km) i Slottsskogen.
Någon som känner sig manad? 😀
På söndagmorgon 07.00 står jag klädd för en ca timmes lågintensiv runda (6.30-7 min/km) i Slottsskogen.
Någon som känner sig manad? 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 22:19Alldeles för tidigt för mig då jag är väldigt morgontrött. Hade varit kul annars !
Alldeles för tidigt för mig då jag är väldigt morgontrött. Hade varit kul annars !
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 22:23Du kan ju alltid trilla i säng efter duschen, Johan. tänk så glad du kommer att känna dig! 🙂
Du kan ju alltid trilla i säng efter duschen, Johan. tänk så glad du kommer att känna dig! 🙂
Quote from ellen olsson on 22 November 2007, 22:29Tokigt tidigt! På sommaren när det är ljust hade det kunnat funka men den här tiden på året är det omöjligt. 😉
Tokigt tidigt! På sommaren när det är ljust hade det kunnat funka men den här tiden på året är det omöjligt. 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 22:35I södern är det ju......nästan ljust då *s*
Men OK, mina vänner kanske kan vänta med frukosten en timme senare.
Gör 08.00 någon skillnad för er trötta Kållor och Ador, eller vad man kallar er för? 😉
I södern är det ju......nästan ljust då *s*
Men OK, mina vänner kanske kan vänta med frukosten en timme senare.
Gör 08.00 någon skillnad för er trötta Kållor och Ador, eller vad man kallar er för? 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 07:44Hallå Maria!
Synd att det inte var lördag morgon. Då står jag redo för ett löppass!
Vi skall till Göteborg idag och köra hem imorgon, men efter ett långpass i Skatåsskogen! Kan du byta dag?
Hallå Maria!
Synd att det inte var lördag morgon. Då står jag redo för ett löppass!
Vi skall till Göteborg idag och köra hem imorgon, men efter ett långpass i Skatåsskogen! Kan du byta dag?
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 11:07Hejsan Tjejen (L)
Tänk så tokigt - för att få ihop ett gäng i Göteborg för en morgonlöpning så måste de ta in folk från resten av landet! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/giggle.gif
Tyvärr sticker vi inte upp förrän imorgon (lördag
Hejsan Tjejen (L)
Tänk så tokigt - för att få ihop ett gäng i Göteborg för en morgonlöpning så måste de ta in folk från resten av landet! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/giggle.gif
Tyvärr sticker vi inte upp förrän imorgon (lördag
Quote from Sissel Svanøe on 25 November 2007, 22:23Himla synd att jag inte såg det förrän nu. Var ute på eftermiddagen på en slötur i nämnda tempo. Hade förvisso lite småtrögt imorse, men hade jag vetat att vi hade strorfrämmat hade jag allt masat mig upp 🙂
Kul idé! Hoppas fler tar efter och söker sprin
Himla synd att jag inte såg det förrän nu. Var ute på eftermiddagen på en slötur i nämnda tempo. Hade förvisso lite småtrögt imorse, men hade jag vetat att vi hade strorfrämmat hade jag allt masat mig upp 🙂
Kul idé! Hoppas fler tar efter och söker sprin
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 07:55Hej Maria, ja det var verkligen synd!! Jag stod på balkongen på Linnéplatsen och kollade längtansfullt på de tappra själar som tog sig ut i snålblåst och regn - jag hade behövt draghjälp 😉
En annan gång!
Hej Maria, ja det var verkligen synd!! Jag stod på balkongen på Linnéplatsen och kollade längtansfullt på de tappra själar som tog sig ut i snålblåst och regn - jag hade behövt draghjälp 😉
En annan gång!
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 08:22Men så tidigt på en söndag? Det är väl bara galna hundar och engelsmän som gör sånt?
Men så tidigt på en söndag? Det är väl bara galna hundar och engelsmän som gör sånt?