Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 08:28"Galna" är ordet. Att ens stiga upp när det är mörkt är inget för mig...
"Galna" är ordet. Att ens stiga upp när det är mörkt är inget för mig...
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 08:39Bara så ingen blir lessen, jag är full av beundran för människor som klarar av det och har den diciplinen! Mitt problem är mest att jag måste äta innan jag tränar och jag vill inte springa med magen full med mat, dvs får gå upp 1,5 h timme innan, äta ochs
Bara så ingen blir lessen, jag är full av beundran för människor som klarar av det och har den diciplinen! Mitt problem är mest att jag måste äta innan jag tränar och jag vill inte springa med magen full med mat, dvs får gå upp 1,5 h timme innan, äta ochs
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 19:21Tur att det är jag och inte du, Fredrik, som jobbar inom vååården 😉
Jag är bara lissen att ingen ville. Men jag ger inte upp *s*
Tur att det är jag och inte du, Fredrik, som jobbar inom vååården 😉
Jag är bara lissen att ingen ville. Men jag ger inte upp *s*
Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 19:45> Tur att det är jag och inte du, Fredrik, som jobbar inom vååården
Om vården inte försöker ta hänsyn till hur man fungerar som människa och den "biologiska klocka" som t.ex. styr hur långt det individuella dygnet är så missar de ett sätt att bli effekt
> Tur att det är jag och inte du, Fredrik, som jobbar inom vååården
Om vården inte försöker ta hänsyn till hur man fungerar som människa och den "biologiska klocka" som t.ex. styr hur långt det individuella dygnet är så missar de ett sätt att bli effekt
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 19:49Njursten, psykoser och brustna blindtarmar skiter i vilken tid på dygnet det är.
Då är jag vaken och på plats (V)......OCH är effektiv.
Njursten, psykoser och brustna blindtarmar skiter i vilken tid på dygnet det är.
Då är jag vaken och på plats (V)......OCH är effektiv.
Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 20:01Sent på kvällen kan jag vara väldigt effektiv. De första timmarna efter det att jag stigit upp är värre och att behöva stiga upp medan det är mörkt borde vara straffbart... 😉
Sent på kvällen kan jag vara väldigt effektiv. De första timmarna efter det att jag stigit upp är värre och att behöva stiga upp medan det är mörkt borde vara straffbart... 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 20:08> "Jag är bara lissen att ingen ville. Men jag ger inte upp *s*"
Du är välkommen tillbaka och förlägger du träningsrundan lite senare pådagen (typ klockan 10) så kommer säkert nån morgontrött 😉 Göteborgare med dig och springer.
> "Jag är bara lissen att ingen ville. Men jag ger inte upp *s*"
Du är välkommen tillbaka och förlägger du träningsrundan lite senare pådagen (typ klockan 10) så kommer säkert nån morgontrött 😉 Göteborgare med dig och springer.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 20:35Jag håller i princip med dig, Fredrik!
Tack Johan, jag lyssnar och lär 🙂
Jag håller i princip med dig, Fredrik!
Tack Johan, jag lyssnar och lär 🙂