Quote from Karolina Bergsten on 29 June 2007, 09:39hmf... hur anmäler man sig? Kollade på sidan såg inte var/hur... (kanske språkförbistringar är ju inte orginal skåning 😉
hmf... hur anmäler man sig? Kollade på sidan såg inte var/hur... (kanske språkförbistringar är ju inte orginal skåning 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 12:55Tilmeldingsfrist: På dagen = vi kan anmäla oss när vi kommer (senast en timme innan loppet, tror jag att jag läst någonstans) 🙂
Tilmeldingsfrist: På dagen = vi kan anmäla oss när vi kommer (senast en timme innan loppet, tror jag att jag läst någonstans) 🙂
Quote from Karolina Bergsten on 29 June 2007, 13:47Tack Maria! 🙂
Då får vi göra så, jag hade tänkt å anmäla mig till detta å Landskrona halvmara i dag. 🙂
Tack Maria! 🙂
Då får vi göra så, jag hade tänkt å anmäla mig till detta å Landskrona halvmara i dag. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 16:47Då ses vi där också! 😀
Då ses vi där också! 😀
Quote from Karolina Bergsten on 1 July 2007, 13:35Det gör vi! 😀
Det gör vi! 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 11:29Nu drar det ihop sig vänner!
Är ni fortfarande på och finns det kanske fler som känner sig sugna på att springa utomlands?Lördagen den 3 nov kl 11.30 står jag på Knutpunkten,
utanför Scandlines biljettkassor på plan 2 (?).Båten avgår kl. 11.40 och ko
Nu drar det ihop sig vänner!
Är ni fortfarande på och finns det kanske fler som känner sig sugna på att springa utomlands?
Lördagen den 3 nov kl 11.30 står jag på Knutpunkten,
utanför Scandlines biljettkassor på plan 2 (?).
Båten avgår kl. 11.40 och ko
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 11:42Jag och min man skall springa!
Har redan fixat svärfar som barnvakt!Vilken tur att du finns Maria som kollar och har planerat allt i detalj. Då slipper maken kolla det åt mig!
Vi ses vid knutpunkten! (H:)
Jag och min man skall springa!
Har redan fixat svärfar som barnvakt!
Vilken tur att du finns Maria som kollar och har planerat allt i detalj. Då slipper maken kolla det åt mig!
Vi ses vid knutpunkten! (H:)
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 11:43Underbart reseledare!n!! 😀
Jag planerar detta.
Ska se om jag får med mig fler vänner.
Underbart reseledare!n!! 😀
Jag planerar detta.
Ska se om jag får med mig fler vänner.
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 11:49Jag hade tänkt springa det men jag är i USA på semester då. Så jag har redan insett att tävlingsåret är över. Det är enbart att försöka öka mängden till nästa år som gäller nu, dock först att bli bra i mitt lår, men sen jävlar!
Lycka till folk!
Jag hade tänkt springa det men jag är i USA på semester då. Så jag har redan insett att tävlingsåret är över. Det är enbart att försöka öka mängden till nästa år som gäller nu, dock först att bli bra i mitt lår, men sen jävlar!
Lycka till folk!
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 12:26Jag kommer Maria 🙂
Jag kommer Maria 🙂