Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 12:42Låter kul och är nära.
Jag hänger på bara rehabiliteringen av vaden går som den ska.
Låter kul och är nära.
Jag hänger på bara rehabiliteringen av vaden går som den ska.
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 15:24Om ni har någon tid o plats som ni skall äta o dricka öl på efter loppet så kan man ansluta efteråt.
Om ni har någon tid o plats som ni skall äta o dricka öl på efter loppet så kan man ansluta efteråt.
Quote from Karolina Bergsten on 9 October 2007, 09:32Jag ska med! 🙂
Jag ska med! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 18:53Nu börjar maken dilla något om att han och grannens sambo skall sitta och dricka pilsner medan jag och pia springer. Är det rättvist?? :@
Nu börjar maken dilla något om att han och grannens sambo skall sitta och dricka pilsner medan jag och pia springer. Är det rättvist?? :@
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 19:14Nej Tina det är hemskt orättvist. Tänk att behöva sitta still och inte få vara med när det vankas ett lopp. Att sen behöva dricka pilsner när man kan få sportdryck. Tycker riktigt synd om din make. 😉
Själv är jag mest avundsjuk över att ni har så mång
Nej Tina det är hemskt orättvist. Tänk att behöva sitta still och inte få vara med när det vankas ett lopp. Att sen behöva dricka pilsner när man kan få sportdryck. Tycker riktigt synd om din make. 😉
Själv är jag mest avundsjuk över att ni har så mång
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 19:32Tina: Nu börjar det likna något!
Tina: Nu börjar det likna något!
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 21:10Jag skulle gärna vilja springa men det ser knapert ut med tiden...
Om jag springer så bestämmer jag mig nog kvällen innan eller till och med på morgonen - anmälan var ju på platsen så där behöver man inte ha någon framförhållning.Maria, du som verkar ha
Jag skulle gärna vilja springa men det ser knapert ut med tiden...
Om jag springer så bestämmer jag mig nog kvällen innan eller till och med på morgonen - anmälan var ju på platsen så där behöver man inte ha någon framförhållning.
Maria, du som verkar ha
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 21:29Vi byter om i HSOK´s klubbhus och där måste väl finnas dusch också......
BILD:http://www.hsok.dk/logoer%20og%20billeder/klub.jpg
Vi byter om i HSOK´s klubbhus och där måste väl finnas dusch också......
BILD:http://www.hsok.dk/logoer%20og%20billeder/klub.jpg
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 10:48Då har även jag beslutat mig för att springa. Dock kommer jag att ansluta från annat håll. Ska bli kul att höra hur det gått efter loppet!
Någon av er som sprungit loppet tidigare? Antar att det är flackt 🙂
Då har även jag beslutat mig för att springa. Dock kommer jag att ansluta från annat håll. Ska bli kul att höra hur det gått efter loppet!
Någon av er som sprungit loppet tidigare? Antar att det är flackt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 11:12Jag får tyvärr stå över. Vaden är inte redo.
Jag får tyvärr stå över. Vaden är inte redo.