Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 08:49Ngn som har koll på höjdmeter? Löpningen ser ju väldigt flack ut längsmed vattnet, men cyklingen?
Ngn som har koll på höjdmeter? Löpningen ser ju väldigt flack ut längsmed vattnet, men cyklingen?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 08:59Finns det tillfällen då simmomentet kortas eller tas bort om vågor etc bedöms vara för besvärliga?
Finns det tillfällen då simmomentet kortas eller tas bort om vågor etc bedöms vara för besvärliga?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:40Vi har tyvärr inga kartor eller dylikt för höjdmeter, i ingången av banan så börjar den dock med en mindre backe men totalt sett är den ganska flack och teknisk.
Vi har i klubben simmat i sundet när vågdalarna har nått upp till 2,5-3 meter och aldrig bed
Vi har tyvärr inga kartor eller dylikt för höjdmeter, i ingången av banan så börjar den dock med en mindre backe men totalt sett är den ganska flack och teknisk.
Vi har i klubben simmat i sundet när vågdalarna har nått upp till 2,5-3 meter och aldrig bed
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 20:54Trevligt arrangemang. De 1 meter höga vågorna och 12 m/s motvinden kryddade ju tillvaron något. Men vad har hänt med simtiderna för oss som körde minin? Ävem resultatlistan stämmer ju inte med hur vi kom mål?
Trevligt arrangemang. De 1 meter höga vågorna och 12 m/s motvinden kryddade ju tillvaron något. Men vad har hänt med simtiderna för oss som körde minin? Ävem resultatlistan stämmer ju inte med hur vi kom mål?
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 12:01?
Jag ska titta på det med en gång!
Exakt vad är det du anser inte stämmer annars?
Tidlistorna hittar ni annars här:
http://results.events4u.dk/results/forside/helsingborgtri2011
?
Jag ska titta på det med en gång!
Exakt vad är det du anser inte stämmer annars?
Tidlistorna hittar ni annars här:
http://results.events4u.dk/results/forside/helsingborgtri2011
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 12:59Det som inte stämmer på Minin är att de som kom upp först ur vattnet, massor av herrar och några damer, samtliga har fått tiden 10:00 vilket omöjligen kan stämma.
Dessutom verkar inte växlingstiden stämma för de snabbaste av de med tiden 10:00. Den har
Det som inte stämmer på Minin är att de som kom upp först ur vattnet, massor av herrar och några damer, samtliga har fått tiden 10:00 vilket omöjligen kan stämma.
Dessutom verkar inte växlingstiden stämma för de snabbaste av de med tiden 10:00. Den har
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 13:44Jag har fått en alldeles utmärkt förklaring till varför det blev som det blev!
"Jo, det stämmer att några simtider inte är korrekta. Det var när målportalen blåste ner och slog av en kabel. De deltagare vars tid blev drabbad satte Jesper från tidtagaren
Jag har fått en alldeles utmärkt förklaring till varför det blev som det blev!
"Jo, det stämmer att några simtider inte är korrekta. Det var när målportalen blåste ner och slog av en kabel. De deltagare vars tid blev drabbad satte Jesper från tidtagaren
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 13:46Men då är ju allt bra 🙂
Men då är ju allt bra 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 13:58Tack för fint arrangemang! Mäkta imponerad med tanke på att det var premiär. Nästa år blir det vindstilla och sol sägs det.
Tack för fint arrangemang! Mäkta imponerad med tanke på att det var premiär. Nästa år blir det vindstilla och sol sägs det.
Quote from Jonas Täng on 25 July 2011, 14:07Om det blir vindstilla och sol så blir det mer propagandaaktigt... men också fler flanörer att kryssa mellan på löpningen! Fixar ni vädret så ska jag bygga tjock hud under fotsulorna så jag vågar vara med igen (H)
Om det blir vindstilla och sol så blir det mer propagandaaktigt... men också fler flanörer att kryssa mellan på löpningen! Fixar ni vädret så ska jag bygga tjock hud under fotsulorna så jag vågar vara med igen (H)