Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Svaret är samvete, Fredrik. Samvete och gemensam ekonomi.

Vilket osökt för mig över till visslingen som egentligen skulle vara ett "??". Nu är jag inte helt Asciikunnig så jag chansade på vissel. Det är kanske ett "tudu-tuu" istället? 🙂

OK. 2 par medium ligger i korgen.

Tord: Då lägger du till lika mycket prylar till den bättre hälften i korgen. Plättlätt! 🙂

Tord: aha, jag som trodde du visslade pga att du blev så imponerad av det smarta tipset. 😉

Fredrik: utmärkt! (H:)

Bra tips Fredrik och ja, lite var det för det var en bra lampa Anna.

Nu ligger ordern där tillsammans med ett vindtät cykeljacka/skal och en cykelhållare till Garmin 305. Allt levererat till jobbet för maximalt smussleri.

Jag har köpt denna:
http://www.addnature.com/Product.aspx?pf_id=BLACKDIAMONDSPRINTER
Den har blinkljus baktill om du vill ha en kommplett lampa. Annars så skulle jag gå in på biltema och kika vad de har att erbjuda!

Nu har jag fått hem min Adidaslampa och blev tyvärr lite besviken

1. Det var en arm/vristlampa (såg att du skrev det ovan, Anna, men jag var för fokuserad på rygglampa att jag inte läste rakt). Hur som helst får jag den INTE om midjan. Det går dock att k

Äsch då, det var ju synd att den lyser så mesigt.

Jag hade för mig att man kan klämma på den direkt på kläderna? Men det kan jag ha drömt...

Annars har KNOG bra lampor.

Tord, titta lite närmre på lampan. Den sitter inklämd i en hållare, och mellan hållaren och själva lampan går resårbandet.

Det är enkelt att byta band eller göra någon annan kreativ lösning.

12