Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 16:34Samma här. Körde klubbens funktionärsrunda men valde 55 km.
Samma här. Körde klubbens funktionärsrunda men valde 55 km.
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 16:35Bra jobbat, att köra tolv mil i 55 km/h.
Bra jobbat, att köra tolv mil i 55 km/h.
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 16:38Ja jag funderar på att börja tävla faktiskt.
Ja jag funderar på att börja tävla faktiskt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 16:42Du kan göra dig i DamVet klasserna.
Jag såg att H 70 gubbarna var snabba. De körde i mer än trettio km/h med rullator.
Det fixar inte jag.
Du kan göra dig i DamVet klasserna.
Jag såg att H 70 gubbarna var snabba. De körde i mer än trettio km/h med rullator.
Det fixar inte jag.
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 08:50JAg såg inte en endaste en som körde med rullator David.. tycker du uttrycker dej ganska respektlöst!
JAg såg inte en endaste en som körde med rullator David.. tycker du uttrycker dej ganska respektlöst!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 08:58De som fortsätter upp i hög ålder med idrott har all min respekt och jag är väldigt uppmärksam på när de kommer farande i hög hastighet.
Jag har aldrig varit inblandad i någon krasch på eller runt något tempolopp.
Stackaren som blev justerad riskerar att
De som fortsätter upp i hög ålder med idrott har all min respekt och jag är väldigt uppmärksam på när de kommer farande i hög hastighet.
Jag har aldrig varit inblandad i någon krasch på eller runt något tempolopp.
Stackaren som blev justerad riskerar att
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 09:31Ja tyvärr är det ju så med den typen av brott!
Känns väldigt onödigt 🙁
Ja tyvärr är det ju så med den typen av brott!
Känns väldigt onödigt 🙁
Quote from Emma Sjöberg on 5 May 2008, 09:31(#)
(#)
Quote from j sollerman on 5 May 2008, 14:48Skulle funbeatgruppen köra runt 28??
Skulle funbeatgruppen köra runt 28??
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:50Det hoppas jag för guds skull! Lite nervös att vara bli den som tappar först!
Det hoppas jag för guds skull! Lite nervös att vara bli den som tappar först!