Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:52Kör du bara tjugoåtta på ett tremila tempo så har du inte kört tävlingsträckan och skall diskas!
Kör du bara tjugoåtta på ett tremila tempo så har du inte kört tävlingsträckan och skall diskas!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:53Kör så du storknar så tar jag hand om dig i depå 1 vid säve.
Idag och i morgon kl 16-18 kan föranmälda hämta ut (och betala i vissa fall) sin nummerlapp på Sportson Backaplan.
Kör så du storknar så tar jag hand om dig i depå 1 vid säve.
Idag och i morgon kl 16-18 kan föranmälda hämta ut (och betala i vissa fall) sin nummerlapp på Sportson Backaplan.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:55Öhh, trodde FB-laget skulle köra fulla sträckan?? Typ 11 mil?
28 klarar jag, men det brukar lätt krypa uppåt när folk som är vana cyklister blir varma i kläderna....
Öhh, trodde FB-laget skulle köra fulla sträckan?? Typ 11 mil?
28 klarar jag, men det brukar lätt krypa uppåt när folk som är vana cyklister blir varma i kläderna....
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 14:58FB-laget står uppsatta på 108 km.
FB-laget står uppsatta på 108 km.
Quote from j sollerman on 5 May 2008, 15:18Lyssna inte på David 😉
Om du tappar rullen på funbeat så startar jag 12 minuter efter. Men jag kör på en tung mtb med grova hjul. Blir tufft att hålla över 28, men jag ska försöka jaga ikapp er!
Första depån tror jag inte jag stannar i, kanske andra..
Lyssna inte på David 😉
Om du tappar rullen på funbeat så startar jag 12 minuter efter. Men jag kör på en tung mtb med grova hjul. Blir tufft att hålla över 28, men jag ska försöka jaga ikapp er!
Första depån tror jag inte jag stannar i, kanske andra..
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 15:24Jag har lovat AM att ta en banan i depå 1, hon får väl slänga den på mig eller nått!
Jag har lovat AM att ta en banan i depå 1, hon får väl slänga den på mig eller nått!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 16:49Fäst en stor håv på styret, så kastar jag prick! 😉
Fäst en stor håv på styret, så kastar jag prick! 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 19:27Per: Det räcker om du skriker MED VÄSKA!!!
Depå 1 är ju mest till för de som kör kortaste banan - jag tror t.o.m. den kommer att va på fel sida vägen för er andra.
Per: Det räcker om du skriker MED VÄSKA!!!
Depå 1 är ju mest till för de som kör kortaste banan - jag tror t.o.m. den kommer att va på fel sida vägen för er andra.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 19:54Kortast banan? Nä, vi har långa bananer!
Kortast banan? Nä, vi har långa bananer!
Quote from Mats Andersson on 5 May 2008, 20:32Efter år av regn...jag menar så klart "flytande solsken"...ser det äntligen ut att bli riiiiiktigt skönt väder på söndag när det är dags för Hisingen Runt. Inte anmält dig? Inga problem, det går alltid att efteranmäla sig på plats vid starten!
Efter år av regn...jag menar så klart "flytande solsken"...ser det äntligen ut att bli riiiiiktigt skönt väder på söndag när det är dags för Hisingen Runt. Inte anmält dig? Inga problem, det går alltid att efteranmäla sig på plats vid starten!