Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 23:11Det är Cruise som flaxar runt i Top Gun. Och där är också citatet från.
Det är Cruise som flaxar runt i Top Gun. Och där är också citatet från.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 23:44Linnex klart att att vi hoppas att du kommer
Det är därför som vi sparat en nummerlapp till dig så att du kan åka med alla andra Funbeatare om du skulle dyka upp (H)
Linnex klart att att vi hoppas att du kommer
Det är därför som vi sparat en nummerlapp till dig så att du kan åka med alla andra Funbeatare om du skulle dyka upp (H)
Quote from Mattias Johansson on 6 May 2008, 07:40Tack Roger. Jag bestämmer mig på Torsdag.
Tack Roger. Jag bestämmer mig på Torsdag.
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 07:43AM - kan du inte starta en Hisingen runt 2-tråd denna är så lång att det blir seeegt!
AM - kan du inte starta en Hisingen runt 2-tråd denna är så lång att det blir seeegt!
Quote from Mats Andersson on 6 May 2008, 07:47Poppis motionslopp 🙂
Poppis motionslopp 🙂
Quote from Mattias Johansson on 6 May 2008, 07:59Märker inte att tråden är segare än någon annan tråd. Men ibland verkar servern vara riiiiiktigt seg.
Märker inte att tråden är segare än någon annan tråd. Men ibland verkar servern vara riiiiiktigt seg.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 08:07Tiden för att öppna en tråd verkar vara proportionell mot antalet inlägg i tråden.
Tiden för att öppna en tråd verkar vara proportionell mot antalet inlägg i tråden.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 08:27200 I verkar va nån gräns.
Diskussionen kan fortsätta här: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=207166
200 I verkar va nån gräns.
Diskussionen kan fortsätta här: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=207166
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 08:38Är det denna som är snigeltråden?
Är det denna som är snigeltråden?
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 08:40Ja det är därför den är så slemmigt seg - men AM kommer att låsa den närsomhelst nu...
Ja det är därför den är så slemmigt seg - men AM kommer att låsa den närsomhelst nu...