Quote from Mattias Johansson on 19 March 2008, 07:16Är inplanerad. Och man får väl ta med cykelkorgen då ifall leendet skulle råka bli kvar hemma 😉
Är inplanerad. Och man får väl ta med cykelkorgen då ifall leendet skulle råka bli kvar hemma 😉
Quote from Mattias Johansson on 19 March 2008, 07:20Garry - Ja jo jag bor ju närmare så därför är jag även medlem i denna "lokala" klubb... ca 27 mil enkel. Har inte riktigt kommit till att cykla fram och tillbaka till klubbrundorna ännu (#)
Garry - Ja jo jag bor ju närmare så därför är jag även medlem i denna "lokala" klubb... ca 27 mil enkel. Har inte riktigt kommit till att cykla fram och tillbaka till klubbrundorna ännu (#)
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 07:32Gary - Check!
Linnex - Check!Men två stycken gör ingen klunga 🙂
Fler Funbeatare som vill vara med i Funbeatklungan på Hisingen Runt?
Gary - Check!
Linnex - Check!
Men två stycken gör ingen klunga 🙂
Fler Funbeatare som vill vara med i Funbeatklungan på Hisingen Runt?
Quote from ellen olsson on 19 March 2008, 07:33Njae, jag kör i Funbeatklungan på Gran Fondo Felice Gimondi istället. 🙂
Njae, jag kör i Funbeatklungan på Gran Fondo Felice Gimondi istället. 🙂
Quote from Lena O on 19 March 2008, 07:37Hur stort ser den klungan ut just nu? (#)
Hur stort ser den klungan ut just nu? (#)
Quote from Mattias Johansson on 19 March 2008, 07:41Gary - menar du med svåger? Är nog ingen hastighet som du är intresserad av. Han har inte haft framme sin cykel på drygt två år så det blir i så fall en "fika" runda.
Gary - menar du med svåger? Är nog ingen hastighet som du är intresserad av. Han har inte haft framme sin cykel på drygt två år så det blir i så fall en "fika" runda.
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 07:42Just nu består den av dig och mig Gary 🙂
Men nog skall vi kunna locka med oss fler trevliga cyklister, tycker du inte? I år skall det ju dessutom bli medvind och solsken på rundan!
Just nu består den av dig och mig Gary 🙂
Men nog skall vi kunna locka med oss fler trevliga cyklister, tycker du inte? I år skall det ju dessutom bli medvind och solsken på rundan!
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 07:43Fredrik: Jag förväntade mig inget annat... 😉
Fredrik: Jag förväntade mig inget annat... 😉
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 07:44Cykling först och en rejäl fika efteråt Gary?
Cykling först och en rejäl fika efteråt Gary?
Quote from Mattias Johansson on 19 March 2008, 07:58Eftertanke... Jag hakar på. Har väntat i fyra år att få cykla med Gary 😉
F_n... då måste man nog börja tänka på det där med träning oxå:-(
Eftertanke... Jag hakar på. Har väntat i fyra år att få cykla med Gary 😉
F_n... då måste man nog börja tänka på det där med träning oxå:-(