Quote from Lena O on 19 March 2008, 15:28Grand Funk 😀
Grand Funk 😀
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 15:55...eller Gary Fleming (t+)
...eller Gary Fleming (t+)
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 20:52Noterat att du skall ut i Europa Fredrik...
Va ska vi säga för hastighet i FB-klungan på Hisingen Runt? Jag har absolut ingen brådska på cykeln i år. Vad är ett lagom snitt?
Noterat att du skall ut i Europa Fredrik...
Va ska vi säga för hastighet i FB-klungan på Hisingen Runt? Jag har absolut ingen brådska på cykeln i år. Vad är ett lagom snitt?
Quote from ellen olsson on 19 March 2008, 21:24> Noterat att du skall ut i Europa Fredrik...
Jag svarade bara på Garys fråga. Han kanske tvekar och väljer GFFG istället för Hisingen Runt? 😉
> Noterat att du skall ut i Europa Fredrik...
Jag svarade bara på Garys fråga. Han kanske tvekar och väljer GFFG istället för Hisingen Runt? 😉
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 21:47Isåfall är jag övertygad om att han gör det i tråden om det loppet 😉
Isåfall är jag övertygad om att han gör det i tråden om det loppet 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 22:31Jag vill också vara med om vi skall köra någon funbeat klunga... Bara ni inte har krav på vad man har för cykel så... kör ju tills vidare på min citybike, Nishiki 501.. Har väl iofs börjat fundera på någon racer och nästa nummer av pedal skall ju ha en a
Jag vill också vara med om vi skall köra någon funbeat klunga... Bara ni inte har krav på vad man har för cykel så... kör ju tills vidare på min citybike, Nishiki 501.. Har väl iofs börjat fundera på någon racer och nästa nummer av pedal skall ju ha en a
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 22:43Pedal = Kadens?
Pedal = Kadens?
Quote from Lena O on 19 March 2008, 23:1535 blir lagom Christer *harklar*
35 blir lagom Christer *harklar*
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 23:31Klart du kan köra med din hojj Leif. Nishiki är ju till och med sponsor av loppet ser jag på hemsidan 🙂
Klart du kan köra med din hojj Leif. Nishiki är ju till och med sponsor av loppet ser jag på hemsidan 🙂
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 23:32Liiiiite snabbt Gary va? 🙂
Liiiiite snabbt Gary va? 🙂