Quote from Lena O on 14 April 2008, 19:51Christer: Är du Funbeat leadaren då kör jag gärna med er 😉
Christer: Är du Funbeat leadaren då kör jag gärna med er 😉
Quote from Mats Andersson on 14 April 2008, 19:58Får vi bara ihop ett bra gäng (som dessutom inte kör skiten ur varandra) kan jag absolut vara "ledare". 🙂
Får vi bara ihop ett bra gäng (som dessutom inte kör skiten ur varandra) kan jag absolut vara "ledare". 🙂
Quote from Lena O on 14 April 2008, 20:00Kanske ska "vi" vara 2 då 😉
Kanske ska "vi" vara 2 då 😉
Quote from Mats Andersson on 14 April 2008, 20:03Hehe. Fast nååååågra fler ska vi väl ändå lyckas få ihop? Linnex, Per Grönberg, Erik Harald, Maria Nyström, Magnus Svensson, Leilf Falkenström och Kalle Jansson har ju sagt sig vara intresserade 🙂
Hehe. Fast nååååågra fler ska vi väl ändå lyckas få ihop? Linnex, Per Grönberg, Erik Harald, Maria Nyström, Magnus Svensson, Leilf Falkenström och Kalle Jansson har ju sagt sig vara intresserade 🙂
Quote from Mats Andersson on 14 April 2008, 20:19...
...
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:38>Här hittar ni en interaktiv karta över loppet.
>http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hisingen-RuntPå samma länk finns även banprofil om ni klickar på Show -> Elevation Profile
Edit: Fast sorry guys.... den kurvan funkade ju sådär... riktigt såååå plat
>Här hittar ni en interaktiv karta över loppet.
>http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hisingen-Runt
På samma länk finns även banprofil om ni klickar på Show -> Elevation Profile
Edit: Fast sorry guys.... den kurvan funkade ju sådär... riktigt såååå plat
Quote from Mattias Johansson on 14 April 2008, 21:01Naturligtvis så skall jag med.
Christer.. skall du inte skapa ett "lag" på anmälningsidan som vi kan anmäla oss mot?
Naturligtvis så skall jag med.
Christer.. skall du inte skapa ett "lag" på anmälningsidan som vi kan anmäla oss mot?
Quote from Ola Jarvi on 14 April 2008, 21:06När jag fixade kartan så stod det att höjdprofilen skulle uppdateras och funka inom 24 timmar. Vi får se om det stämmer.
När jag fixade kartan så stod det att höjdprofilen skulle uppdateras och funka inom 24 timmar. Vi får se om det stämmer.
Quote from Mats Andersson on 14 April 2008, 21:09Linnex - Jag är anmäld och klar. Men du får gärna starta en grupp när du anmäler dig som resten kan anmäla sig in i.
Linnex - Jag är anmäld och klar. Men du får gärna starta en grupp när du anmäler dig som resten kan anmäla sig in i.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 21:25Efter lite påtrycking från Christer 🙂 är jag oxå på en fb-grupp/träff!
Mitt tempo är dock inte direkt högt, kanske klarar 30 km/h i snitt...
Efter lite påtrycking från Christer 🙂 är jag oxå på en fb-grupp/träff!
Mitt tempo är dock inte direkt högt, kanske klarar 30 km/h i snitt...