Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 21:32Har inte kollat i detalj, men spontant känns det som om det kanske är förra årets runda som är utlagd. Årets ska "bara" vara 105 km, men den som det länkas till är 109.5 km.
Har inte kollat i detalj, men spontant känns det som om det kanske är förra årets runda som är utlagd. Årets ska "bara" vara 105 km, men den som det länkas till är 109.5 km.
Quote from Ola Jarvi on 14 April 2008, 22:30Rasmus: Det är årets runda.
Bikely räknar kanske fel.
Rasmus: Det är årets runda.
Bikely räknar kanske fel.
Quote from Mats Andersson on 15 April 2008, 00:06Så där! nu finns gruppen "Funbeat" startad på anmälningssidan för Hisingen Runt. Så in och anmäl er nu!
Så där! nu finns gruppen "Funbeat" startad på anmälningssidan för Hisingen Runt. Så in och anmäl er nu!
Quote from Mats Andersson on 15 April 2008, 00:14Haha. Jag tror nog att vi kan slå våra kloka cyklisthjärnor ihop och se till att man kör i samma gäng oavsett vilken grupp man anmäler sig i 😀
Haha. Jag tror nog att vi kan slå våra kloka cyklisthjärnor ihop och se till att man kör i samma gäng oavsett vilken grupp man anmäler sig i 😀
Quote from Mattias Johansson on 15 April 2008, 00:183 h efter du lägger en blänkare till mig så läser jag den och därefter princip på minuten skapar vi varsin grupp. Och det veckor efter det kom på tal.... dagens ironi eller(#)
3 h efter du lägger en blänkare till mig så läser jag den och därefter princip på minuten skapar vi varsin grupp. Och det veckor efter det kom på tal.... dagens ironi eller(#)
Quote from Mats Andersson on 15 April 2008, 07:23.
.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:07Då var jag anmäld till fb-laget!
Känns lite oroande att jag är den ende som inte har en cyklande avatar...
Då var jag anmäld till fb-laget!
Känns lite oroande att jag är den ende som inte har en cyklande avatar...
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:17Fem stycken hittils. Kom igen nu alla funbeatare så vi blir ett ordentligt gäng.
Fem stycken hittils. Kom igen nu alla funbeatare så vi blir ett ordentligt gäng.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 11:30Som jag skrev till Christer - HADE jag garanterat haft min egen cykel då, kunnat "henne" och hunnit fått lite mil i benen så hade jag inte tvekat att hänga på.........så nästa år. Och då får du inte stå och langa dricka A-M! 🙂
Som jag skrev till Christer - HADE jag garanterat haft min egen cykel då, kunnat "henne" och hunnit fått lite mil i benen så hade jag inte tvekat att hänga på.........så nästa år. Och då får du inte stå och langa dricka A-M! 🙂
Quote from Ola Jarvi on 15 April 2008, 12:37Nu funkar även höjdkurvan på Bikely:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hisingen-Runt
Nu funkar även höjdkurvan på Bikely:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hisingen-Runt