Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 23:35Tre timmar blankt det! 35 x 3 = 105!
Tre timmar blankt det! 35 x 3 = 105!
Quote from Mats Andersson on 19 March 2008, 23:37Fyra timmar inklusive sköna deåstopp låter myyyyyycket trevligare. Och sen en rejäl jäkla fika efteråt 🙂
Fyra timmar inklusive sköna deåstopp låter myyyyyycket trevligare. Och sen en rejäl jäkla fika efteråt 🙂
Quote from Lena O on 20 March 2008, 07:48Absolut!
35 är min aktuell ålder ....
Läste i en cykeltidning att en studie i England och USA på en himmla massa tvillingpar visade att de som cyklade levde 10 år längre (=sänkte sin fysisk ålder med 10 år) 😀
Absolut!
35 är min aktuell ålder ....
Läste i en cykeltidning att en studie i England och USA på en himmla massa tvillingpar visade att de som cyklade levde 10 år längre (=sänkte sin fysisk ålder med 10 år) 😀
Quote from Mats Andersson on 20 March 2008, 08:59Det är väl typ två små korta knyckar, i övrigt ganska flackt. Absolut ingen jobbig bana. Men trevlig. Och så får vi heja på Anne Mari i första depån också 🙂
Jag cyklar hellre trevligt än snabbt. 28 som Linnex föreslår är väl bra? Sen har jag inga proble
Det är väl typ två små korta knyckar, i övrigt ganska flackt. Absolut ingen jobbig bana. Men trevlig. Och så får vi heja på Anne Mari i första depån också 🙂
Jag cyklar hellre trevligt än snabbt. 28 som Linnex föreslår är väl bra? Sen har jag inga proble
Quote from j sollerman on 14 April 2008, 12:29teambogal.se kommer med fyra urstarka cyklister 😉 Jag har inte cyklat hisingen innan och ser verkligen fram emot detta. Ska väl vara att av dom bättre loppen på året.
teambogal.se kommer med fyra urstarka cyklister 😉 Jag har inte cyklat hisingen innan och ser verkligen fram emot detta. Ska väl vara att av dom bättre loppen på året.
Quote from j sollerman on 14 April 2008, 12:41ja en banprofil hade varit trevligt. så christer du kanske kan ut och trampa sträckan med din nya edge 705 i veckan så vi får se hur banan ser ut (H)
ja en banprofil hade varit trevligt. så christer du kanske kan ut och trampa sträckan med din nya edge 705 i veckan så vi får se hur banan ser ut (H)
Quote from Mattias Johansson on 14 April 2008, 12:45Skall vi ha någon funbeatgrupp? Föranmälda?
Hoppas Christer har koll på hur det normalt fungerar. Har noll koll då jag inte cyklat loppet.
Skall vi ha någon funbeatgrupp? Föranmälda?
Hoppas Christer har koll på hur det normalt fungerar. Har noll koll då jag inte cyklat loppet.
Quote from j sollerman on 14 April 2008, 12:49Tänkte inte ens på funbeat när jag anmälde mig de va lite synd. Men de finns inget funbeat lag, men de får ni som inte anmält er starta så kanske de blir ett gäng som går i väg tillsammans.
Tänkte inte ens på funbeat när jag anmälde mig de va lite synd. Men de finns inget funbeat lag, men de får ni som inte anmält er starta så kanske de blir ett gäng som går i väg tillsammans.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 15:00Alla som är föranmälda och anmäler sig som ett lag grupperar vi ihop så¨de får starta tillsammans
Anatal anmälda som team
teambogal.se 3 st
Funbeat 0stoch var är alla Funbeatare som säger att de skall köra ??
Alla som är föranmälda och anmäler sig som ett lag grupperar vi ihop så¨de får starta tillsammans
Anatal anmälda som team
teambogal.se 3 st
Funbeat 0st
och var är alla Funbeatare som säger att de skall köra ??
Quote from Mats Andersson on 14 April 2008, 19:42Ja va säger ni Funbeatare? In och anmäl er och häng med!
Plonga in här efter att ni anmält er så kan vi fixa en gemensam Funbeat-fika efter loppet på nåt bra fik.
Här hittar ni en interaktiv karta över loppet.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hising
Ja va säger ni Funbeatare? In och anmäl er och häng med!
Plonga in här efter att ni anmält er så kan vi fixa en gemensam Funbeat-fika efter loppet på nåt bra fik.
Här hittar ni en interaktiv karta över loppet.
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Hising