Quote from Mats Andersson on 13 May 2008, 22:27"Rött kort" har aldrig bitit på David är jag rädd för...
Ska vi utlysa vecka 21 till "veckan då David bara skriver trevliga inlägg"-veckan? En vecka med enbart hjälpsamma inlägg.
Du har några dagar på dig att vänja dig innan det är vecka 21 David. Ställ
"Rött kort" har aldrig bitit på David är jag rädd för...
Ska vi utlysa vecka 21 till "veckan då David bara skriver trevliga inlägg"-veckan? En vecka med enbart hjälpsamma inlägg.
Du har några dagar på dig att vänja dig innan det är vecka 21 David. Ställ
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:43Silvas blogg på cykeklubben.se:
>Det var premiär för att köra tävling i helgen! Tre mils tempolopp! Alltså, har ni kört tempo?? Det är ju sjukt jobbigt!! För att inte säga svårt! Att ligga på HELA tiden.. faanken va det blir.. märkligt för att inte säga
Silvas blogg på cykeklubben.se:
>Det var premiär för att köra tävling i helgen! Tre mils tempolopp! Alltså, har ni kört tempo?? Det är ju sjukt jobbigt!! För att inte säga svårt! Att ligga på HELA tiden.. faanken va det blir.. märkligt för att inte säga
Quote from Mats Andersson on 13 May 2008, 22:47Men OJ vad trevligt vi hade på Hisingen Runt i söndags!
Men OJ vad trevligt vi hade på Hisingen Runt i söndags!
Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2008, 22:52dublett
dublett
Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2008, 22:54Nu får du väl ge dig.
Du menar alltså att din upprördhet grundar sig på att Silva fortsatte loppet efter att hon hjälpt Per av vägen och tillkallat hjälp från funktionärer som befann sig några hundra meter bort om ens det.
Det här är patetiskt David. Ib
Nu får du väl ge dig.
Du menar alltså att din upprördhet grundar sig på att Silva fortsatte loppet efter att hon hjälpt Per av vägen och tillkallat hjälp från funktionärer som befann sig några hundra meter bort om ens det.
Det här är patetiskt David. Ib
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:56Jag läser HUR Silva skriver det och Per, jag kommer ihåg din upprördhet efter tempot i Ulrika med krav på arrangörer om ersättning och annat.
Jag läser HUR Silva skriver det och Per, jag kommer ihåg din upprördhet efter tempot i Ulrika med krav på arrangörer om ersättning och annat.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:57Hon gjorde ju vad hon kunde, precis som Per skriver. Om man som okunnig inom sjukvård ger sig till att hjälpa en skadad person med mer än basic, då kan det göra eventuella skador etter värre. Att kolla av hur personen mår o tillkalla kunnig hjälp, that´s
Hon gjorde ju vad hon kunde, precis som Per skriver. Om man som okunnig inom sjukvård ger sig till att hjälpa en skadad person med mer än basic, då kan det göra eventuella skador etter värre. Att kolla av hur personen mår o tillkalla kunnig hjälp, that´s
Quote from Mats Andersson on 13 May 2008, 22:59David, ska vi tolka det här som att du inte är sugen på att vara med i utmaningen "veckan då David bara skriver trevliga inlägg"-veckan?
David, ska vi tolka det här som att du inte är sugen på att vara med i utmaningen "veckan då David bara skriver trevliga inlägg"-veckan?
Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2008, 23:03Min (o)gode David. Jag fick också ersättning av arrangörerna.
Jag tycker faktiskt du ska hålla käften för att utrycka det på hederlig svenska.
dessutom hade Silva snackat med Per innan hon drog och han sa att hon skulle fortsätta. Men du var ju inte där
Min (o)gode David. Jag fick också ersättning av arrangörerna.
Jag tycker faktiskt du ska hålla käften för att utrycka det på hederlig svenska.
dessutom hade Silva snackat med Per innan hon drog och han sa att hon skulle fortsätta. Men du var ju inte där
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:05Haha jag tror inget stoppar David från att tycka och tänka fritt utan censur! Sen är de tråkigt att folk tar illa upp. Men i vissa fall borde fler här spänna av lite!
Haha jag tror inget stoppar David från att tycka och tänka fritt utan censur! Sen är de tråkigt att folk tar illa upp. Men i vissa fall borde fler här spänna av lite!