Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 18:02Oj, där hade jag visst fastnat på bild...
Har fotografen några invändingar mot att jag beskär bilden och lägger upp som avatar här? Man ser ju nästan lite snabb ut:-)
Oj, där hade jag visst fastnat på bild...
Har fotografen några invändingar mot att jag beskär bilden och lägger upp som avatar här? Man ser ju nästan lite snabb ut:-)
Quote from Lotta W on 12 May 2008, 18:09A-M, vet du om det kommer upp lite bilder på HCK:s hemsida såsmåningom?
A-M, vet du om det kommer upp lite bilder på HCK:s hemsida såsmåningom?
Quote from Sandra Näslund on 12 May 2008, 18:18(Nu åter i Huvudstaden)
Tack för en fin söndagstur - första gången för mig i år, i grupp, så det var lite si och så med klungvanan.
Vi såg en del från första startgrupp (Happyklungan) som låg i diket dock ingen som skadade sig allvarligare. I övrigt en
(Nu åter i Huvudstaden)
Tack för en fin söndagstur - första gången för mig i år, i grupp, så det var lite si och så med klungvanan.
Vi såg en del från första startgrupp (Happyklungan) som låg i diket dock ingen som skadade sig allvarligare. I övrigt en
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 18:41Det är bara att sno på och beskära - passa på att sudda lite fartränder i bakgrunden så att det ser ut som du cyklar ännu snabbare.
Det kommer bilder på hemsidan eller mer troligt i HCK:s forum snart.
Det är bara att sno på och beskära - passa på att sudda lite fartränder i bakgrunden så att det ser ut som du cyklar ännu snabbare.
Det kommer bilder på hemsidan eller mer troligt i HCK:s forum snart.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:23Är för dålig på photshop för fartränder så det fick duga med att beskära.
Hur som helst vill jag passa på å tacka arrangörer och deltagare för ett bra lopp! Det var apkul och har fått mig att överväga att helt lägga ner löpningen till förmån för hojjand
Är för dålig på photshop för fartränder så det fick duga med att beskära.
Hur som helst vill jag passa på å tacka arrangörer och deltagare för ett bra lopp! Det var apkul och har fått mig att överväga att helt lägga ner löpningen till förmån för hojjand
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:47Ååååå va fina ord!
Får jag citera dig?
Ååååå va fina ord!
Får jag citera dig?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:41Jomenvisst, citera du om det passar någonstans!
Jomenvisst, citera du om det passar någonstans!
Quote from j sollerman on 12 May 2008, 22:56de va nån som fick åka ambulans. Vet inte hur allvarligt de va med han men han såg ut att ha skrapat ryggen rätt illa
de va nån som fick åka ambulans. Vet inte hur allvarligt de va med han men han såg ut att ha skrapat ryggen rätt illa
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 23:01Bruten arm, enligt en insatt person jag pratade med. Ambulans, men inget allvarligt förutom benbrottet.
Bruten arm, enligt en insatt person jag pratade med. Ambulans, men inget allvarligt förutom benbrottet.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 23:04Var det någon från norra Uppland?
Var det någon från norra Uppland?