Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHistorik Garmin 305
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

När jag går in i historiken och ska se mina rundor så står månaden med 4 bokstäver och därav kommer bara första siffran i datumet med,
tex. mars1
Så det blir liksom 1:mars väldigt många dagar..:-S
fast jag då vill ha det så här: mar10

Någon som vet

Kör du på svenska? Byt i så fall till engelska.

Visst är det iaf fascinerande klantigt? Det finns inget vettigt skäl att använda fyra positioner för månadens namn; borde inte såna buggar vara rättade?

Det kanske löser sig till maj?

Det är nog så få som kör svenska och som kollar i historiken på klockan att ingen märkt det eller orkat bry sig.. Många buggar lever kvar i många många år utan att upptäckas.
Jobba ett tag som programmerare så kommer du vara förvånad över att mjukvara i d

Kanske finns en Firmware-uppdatering till den? Annars borde det väl rapporteras till Garmin så de kan lösa det.

Jag kan inte svära på det, men när jag köpte min första GF305, tror jag att det var 3 postioner, vilket sedan förändrades vid firmwareuppdatering. Ev. kan det vara den engelska texten jag spg.

Ehm jag har skrivit en del kod i mina dagar och också haft en del med användarmiljö att göra, just därför tycker jag det är korkat ... & jo jag vet det finns många fel och brister, men ngt som är så synligt? & man brukar vilja spara utrymme, även när det

Hepp, kommer osökt att tänka på min kompis fantastiska gitarreffekt som vid uppstart ville visa texten "loading". Det saknades dock ett tecken på LCD-displayen, så det blev "loding". (H)

Kan man väl iofs leva med, lite jobbigare att inte kunna se hela da

Jag testade att felanmäla det till Garmin Support idag och enligt automatsvaret skall de återkoppla inom 3 arbetsdagar. Återkommer då jag fått svar!