Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHistorik Garmin 305
You need to log in to create posts and topics.

Jag ringde till Garmin om samma sak i veckan och fick till svar att det är en bugg de känner till och tittar på att lösa. Tillsvidare var deras lösning att ändra språket till engelska, antingen permanent eller tillfälligt.

Buggen har funnits i minst 2-3 år.

Det verkar som en (o)seriös support/företag om det bara tar några år att fixa en bugg.

Fick följande svar från Garmin Support idag:

"With regards to your email,

Many thanks for forwarding on these details I have sent them to our software developers for further investigation."

+ för snabbt svar

- för intesägande svar

😉

...intetsägande svar -- jag tycker att det var proffsigt av dem att skicka ett interimssvar. Det är något många Svenska företag borde lära sig att göra.

Det är väl ett automatsvar från deras kundmjukvara? 😉

Jag tror inte ett automatsvar skulle varit på så usel engelska!

Varför inte, datorn rättar ju inte...

Därför att jag inte tror att Garmin skulle sätta nån som inte kan engelska att författa ett kundmeddelande. Är det så konstigt?

Oavsett om det är automatsvar eller ej, så har ju någon person skrivit texten, och denne person jobbar med stor sannolikhet för (eller på) Garmin...