Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 12:14Jag ringde till Garmin om samma sak i veckan och fick till svar att det är en bugg de känner till och tittar på att lösa. Tillsvidare var deras lösning att ändra språket till engelska, antingen permanent eller tillfälligt.
Jag ringde till Garmin om samma sak i veckan och fick till svar att det är en bugg de känner till och tittar på att lösa. Tillsvidare var deras lösning att ändra språket till engelska, antingen permanent eller tillfälligt.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 13:19Buggen har funnits i minst 2-3 år.
Buggen har funnits i minst 2-3 år.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 15:42Det verkar som en (o)seriös support/företag om det bara tar några år att fixa en bugg.
Det verkar som en (o)seriös support/företag om det bara tar några år att fixa en bugg.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 22:03Fick följande svar från Garmin Support idag:
"With regards to your email,
Many thanks for forwarding on these details I have sent them to our software developers for further investigation."
+ för snabbt svar
- för intesägande svar
😉
Fick följande svar från Garmin Support idag:
"With regards to your email,
Many thanks for forwarding on these details I have sent them to our software developers for further investigation."
+ för snabbt svar
- för intesägande svar
😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 22:10...intetsägande svar -- jag tycker att det var proffsigt av dem att skicka ett interimssvar. Det är något många Svenska företag borde lära sig att göra.
...intetsägande svar -- jag tycker att det var proffsigt av dem att skicka ett interimssvar. Det är något många Svenska företag borde lära sig att göra.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 22:16Det är väl ett automatsvar från deras kundmjukvara? 😉
Det är väl ett automatsvar från deras kundmjukvara? 😉
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2011, 23:52Jag tror inte ett automatsvar skulle varit på så usel engelska!
Jag tror inte ett automatsvar skulle varit på så usel engelska!
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 08:37Varför inte, datorn rättar ju inte...
Varför inte, datorn rättar ju inte...
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2011, 09:45Därför att jag inte tror att Garmin skulle sätta nån som inte kan engelska att författa ett kundmeddelande. Är det så konstigt?
Därför att jag inte tror att Garmin skulle sätta nån som inte kan engelska att författa ett kundmeddelande. Är det så konstigt?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 10:28Oavsett om det är automatsvar eller ej, så har ju någon person skrivit texten, och denne person jobbar med stor sannolikhet för (eller på) Garmin...
Oavsett om det är automatsvar eller ej, så har ju någon person skrivit texten, och denne person jobbar med stor sannolikhet för (eller på) Garmin...