Quote from Guest on 3 May 2014, 20:45Är det ngn som har provat HITS fallskärm för löpning? Fördelar? Istället för vad?
Är det ngn som har provat HITS fallskärm för löpning? Fördelar? Istället för vad?
Quote from Funbeat user on 3 May 2014, 20:55-
-
Quote from Funbeat user on 3 May 2014, 21:00Tror hon menar en sådan
https://www.youtube.com/watch?v=c6mxqSu8KNA
Tror hon menar en sådan
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 11:24Har aldrig sprungit med någon fallskärm, men släpandes däck har jag gjort.
Jobbigt blir det, och jag tror det ger mer styrka.Jag har svårt att se hur en fallskärm skulle vara bättre än ett bildäck dock, det känns bara som en extra tillkrånglad lösning.
Har aldrig sprungit med någon fallskärm, men släpandes däck har jag gjort.
Jobbigt blir det, och jag tror det ger mer styrka.
Jag har svårt att se hur en fallskärm skulle vara bättre än ett bildäck dock, det känns bara som en extra tillkrånglad lösning.
Quote from Jonny Persson on 4 May 2014, 11:59Själv tycker jag att både fallskärmar och bildäck känns krångligt när det finns backar. Men, om vi ska jämföra just krångligheten mellan fallskärmen och bildäcket så tycker jag tvärtemot dig Viktor, fallskärmen känns spontant lättare att packa ner i träni
Själv tycker jag att både fallskärmar och bildäck känns krångligt när det finns backar. Men, om vi ska jämföra just krångligheten mellan fallskärmen och bildäcket så tycker jag tvärtemot dig Viktor, fallskärmen känns spontant lättare att packa ner i träni
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 13:17Jag har själv aldrig använt vare sig fallskärm, bildäck eller annat, (har än så länge fullt upp med att få mig själv runt banan 😉 ) men en grej som jag tänker på när det gäller fallskärmen är att den inte bara ger mer luftmotstånd, du måste troligen ocks
Jag har själv aldrig använt vare sig fallskärm, bildäck eller annat, (har än så länge fullt upp med att få mig själv runt banan 😉 ) men en grej som jag tänker på när det gäller fallskärmen är att den inte bara ger mer luftmotstånd, du måste troligen ocks
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 15:20Vet inte, kanske extra grinig i dag, men jag fattar inte varför gimmickprylen kallas "fallskärm". Saker bör kallas vid dess riktiga namn eller efter dess funktion. Således bör denna onödiga pryl - som någon smarting tjänar pengar på - rätteligen kallas br
Vet inte, kanske extra grinig i dag, men jag fattar inte varför gimmickprylen kallas "fallskärm". Saker bör kallas vid dess riktiga namn eller efter dess funktion. Således bör denna onödiga pryl - som någon smarting tjänar pengar på - rätteligen kallas br
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 21:52Jag har några bilringar som sinkar mej. Dom är alltid med...
Jag har några bilringar som sinkar mej. Dom är alltid med...
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 19:25Det var ingen riktig fallskärm han sprang med. Det ser man om man har hoppat fallskärm. Dessutom skulle han aldrig ha låtit släpa skärmen i marken på det sättet om han var faskärmshoppare eller om det var en riktig fallskärm.
Det var ingen riktig fallskärm han sprang med. Det ser man om man har hoppat fallskärm. Dessutom skulle han aldrig ha låtit släpa skärmen i marken på det sättet om han var faskärmshoppare eller om det var en riktig fallskärm.
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 20:03Vilken prylnoja!
Vilken prylnoja!