Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 11:12Har sett skridskoåkare träna benstyrka med fallskärm (ett hockeylag). Där är det ju svårt med backträning (även om min mobil-app gärna säger att jag har några hundra meters klättring efter att jag åkt runt-runt på Östermalms IP om vintrarna...)
Har sett skridskoåkare träna benstyrka med fallskärm (ett hockeylag). Där är det ju svårt med backträning (även om min mobil-app gärna säger att jag har några hundra meters klättring efter att jag åkt runt-runt på Östermalms IP om vintrarna...)
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 17:24Inte så lätt att ha med sig men nog så jobbigt, Myr- Träsk- mosse- löpning
Ett litet tips till Mackan är att inte bara titta på, utan springa själv där det är motstånd
https://maramackan.wordpress.com/tag/trasklopning/Hittade en inspirerande filmsnutt
Inte så lätt att ha med sig men nog så jobbigt, Myr- Träsk- mosse- löpning
Ett litet tips till Mackan är att inte bara titta på, utan springa själv där det är motstånd
https://maramackan.wordpress.com/tag/trasklopning/
Hittade en inspirerande filmsnutt
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2014, 22:10Tänk att man inte kan lära sig att hålla mobilen rätt då man filmar...
Tänk att man inte kan lära sig att hålla mobilen rätt då man filmar...
Quote from Jonny Persson on 10 May 2014, 08:41Börje: Oroa dig inte, jag springer träsklöpning när jag har chansen. 🙂 Träsken är dock inte riktigt lika lätta att träna i året om. Nästa vecka blir det i alla fall årsdebut för den konstarten!
Börje: Oroa dig inte, jag springer träsklöpning när jag har chansen. 🙂 Träsken är dock inte riktigt lika lätta att träna i året om. Nästa vecka blir det i alla fall årsdebut för den konstarten!
Quote from Funbeat user on 11 May 2014, 08:52@ Mackan: De riktigt tuffa kör träsklöpning året runt, även vid bristande is.
Efter att ha försökt framstå som tuff under hösten/vintern 13/14 har jag nu långt framskridna planer på att bejaka min medelmåttighet under kommande vinter 😉
@ Mackan: De riktigt tuffa kör träsklöpning året runt, även vid bristande is.
Efter att ha försökt framstå som tuff under hösten/vintern 13/14 har jag nu långt framskridna planer på att bejaka min medelmåttighet under kommande vinter 😉
Quote from Jonny Persson on 11 May 2014, 10:32He he, här lite längre norrut brister inte isen utan vi tassar lite väl lätt ovanpå. Men med lite tur får vi snöpulsning i stället!
He he, här lite längre norrut brister inte isen utan vi tassar lite väl lätt ovanpå. Men med lite tur får vi snöpulsning i stället!