Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHitta kompisar
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Jag är ny på Funbeat och tycker det är en rörig sajt. Men kan man förlägga sina långpass på två timmar och mer till 400 metersbanor så vore det väl själva den om man ska ge upp redan vad gäller Funbeat... (H)

Min fråga är: hur hittar jag mina kompis

Om det är personer du redan känner, kan du ju söka på deras namn uppe i Sökfältet, uppe till höger, vit/grå ruta.

Annars, kan du klicka runt på folk i grupper/forum för att sen lägga till dem som kompisar.

Du lägger till någon som kompis, genom att kli

Tack Karin. Fast ditt första förslag bygger ju på att folk har registrerat sig med sitt exakta namn. Har de anammat den moderna trenden att t ex stava med gemen begynnelsebokstav hittar jag dem inte. Eller om de använder smeknamn eller nick. Jag skulle vi

Jag kan hitta mig själv oavsett om jag söker på "denize" eller "Denize"

Ja, Denize, du har rätt! Vad bra. Jag gick bet på det häromdagen, men kanske gjorde jag något annat fel då.

Lena: jo jag förstår hur du menar. Det är ju ett bra förslag med att ha en medlemslilsta. Maila Olle på info@funbeat.se så fixar han nog till det sen!

Det är det som är så bra med FB, att man kan påverka och att förbättringar och förändringar görs ständi

Hej Lena! Förhoppningsvis hittar de dig genom att du startade den här tråden 🙂

Under fliken "träningskompisar" kan man hitta folk som bor inom ett visst område, man kan bestämma hur pass inzoomad kartan skall vara. Men den är väl mer tänkt för att hitt

Skrev mitt inlägg innan jag hade läst Karins, men medlemslistor finns alltså redan. De nås gruppvis under gruppfliken "Medlemmar", för att förtydliga för säkerhets skull 🙂

(Och pssst, Karin, håller tummarna järnet för er i morgon (t+))

Sökningen på medlemmar är som jag fattar det kopplat till grupperna. Rätta mig om jag har fel. Man måste vara medlem i en grupp för att kunna söka på dess medlemmar??

Vet ni om kartan på fliken träningskompisar visar några medlemmar om man inte skulle va

Tack Fredrika! 🙂