Quote from Bjarne Lewin on 2 March 2008, 12:00Som löpare kan du också titta på tävlingarna! De som är med i mindre löptävlingar i närheten av dig, bor troligen också i närheten av dej...
Sen beror det ju också på vilken typ av nya vänner du vill ha och vad du ska ha dem till.
Som löpare kan du också titta på tävlingarna! De som är med i mindre löptävlingar i närheten av dig, bor troligen också i närheten av dej...
Sen beror det ju också på vilken typ av nya vänner du vill ha och vad du ska ha dem till.
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 12:32Listan vill jag inte ha för att hitta nya vänner, dem tror jag man hittar här i dískussionera, utan för att se om jag hittar folk jag känner igen. De närmsta vännerna som man umgås med vet man ju om de är med här eller ej. Det är släktingar, jobbarkompisa
Listan vill jag inte ha för att hitta nya vänner, dem tror jag man hittar här i dískussionera, utan för att se om jag hittar folk jag känner igen. De närmsta vännerna som man umgås med vet man ju om de är med här eller ej. Det är släktingar, jobbarkompisa
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 13:54En sak jag saknar här som finns på annat forum på nätet (läs: puls.se) är att kunna se mina kompisars kompisar, dvs vilka personer mina vänner har på sin vännerlista. Det brukar vara ett utmärkt sätt att hitta fler av sina kompisar - om man nu letar efter
En sak jag saknar här som finns på annat forum på nätet (läs: puls.se) är att kunna se mina kompisars kompisar, dvs vilka personer mina vänner har på sin vännerlista. Det brukar vara ett utmärkt sätt att hitta fler av sina kompisar - om man nu letar efter
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 14:01Anne; hur gör man det?
Anne; hur gör man det?
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 15:17Äsch, jag är full, det är inte på Puls man kan göra det. Sorry! 🙁
Nu minns jag inte var det är man kan det - men det är bra!
Äsch, jag är full, det är inte på Puls man kan göra det. Sorry! 🙁
Nu minns jag inte var det är man kan det - men det är bra!
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 15:18På Facebook kan man.
På Facebook kan man.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 16:01och Piggelin(o).
och Piggelin(o).
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:22Anne J: Den funktionen finns delvis på puls tack vare gästböckerna. Man ser vem som skrivit i respektive gb och kan på så sätt klicka sig vidare till kompisarnas kompisar.
Anne J: Den funktionen finns delvis på puls tack vare gästböckerna. Man ser vem som skrivit i respektive gb och kan på så sätt klicka sig vidare till kompisarnas kompisar.