Quote from Guest on 28 December 2006, 18:47Nu hittade jag hit, men hur fungerar det nu?
Är det totala antalet träningsminuter som jag ska... öh.. skriva upp? var ska de skrivas upp?
Ber om ursäkt för dessa säkerligen dumma frågor, men jg känner inte detta forumet speciellt bra och vet inte riktigt
Nu hittade jag hit, men hur fungerar det nu?
Är det totala antalet träningsminuter som jag ska... öh.. skriva upp? var ska de skrivas upp?
Ber om ursäkt för dessa säkerligen dumma frågor, men jg känner inte detta forumet speciellt bra och vet inte riktigt
Quote from mårten jansson on 28 December 2006, 18:57Hej och välkommen =)
Vi skapar en ny diskussion för varje vecka och målen sätts också per vecka. Den diskussion som är aktiv nu med våra mål i är alltså den som heter "vecka 52". Du kanske vill sätta ditt första mål för vecka 1? Jag startar upp den disku
Hej och välkommen =)
Vi skapar en ny diskussion för varje vecka och målen sätts också per vecka. Den diskussion som är aktiv nu med våra mål i är alltså den som heter "vecka 52". Du kanske vill sätta ditt första mål för vecka 1? Jag startar upp den disku
Quote from Funbeat user on 28 December 2006, 19:39Är det all träning som räknas? Promenader också?
Jag gör lite olika saker och kan inte bestämma mig för exakt vad jag vill göra innan
Hur mycket är lagom att börja med?
Är det all träning som räknas? Promenader också?
Jag gör lite olika saker och kan inte bestämma mig för exakt vad jag vill göra innan
Hur mycket är lagom att börja med?
Quote from mårten jansson on 28 December 2006, 19:49all träning du räknar som träning, dvs den träningen du registrerar på funbeat. Det är lite olika från person till person vad man räknar ju. De flesta av oss räknar promenader också. Vad som är lagom för dig kan jag inte säga, men försök fundera på hur mk
all träning du räknar som träning, dvs den träningen du registrerar på funbeat. Det är lite olika från person till person vad man räknar ju. De flesta av oss räknar promenader också. Vad som är lagom för dig kan jag inte säga, men försök fundera på hur mk
Quote from Funbeat user on 28 December 2006, 20:06Hejsan tjejer.......
Jag hänger på v. 1 och sätter målet till 180 minuter.Gott Nytt-tränings-år på er (t+)
Hejsan tjejer.......
Jag hänger på v. 1 och sätter målet till 180 minuter.
Gott Nytt-tränings-år på er (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2006, 20:15Då ska jag nog sätta 120 minuter. Jag får väl träna mer om jag råkar göra det, eller?
Är det på min startsida som jag ska skriva in träningen eller ska jag skriva det i tråden?
Då ska jag nog sätta 120 minuter. Jag får väl träna mer om jag råkar göra det, eller?
Är det på min startsida som jag ska skriva in träningen eller ska jag skriva det i tråden?
Quote from mårten jansson on 28 December 2006, 20:32Maria: Välkommen hit! Kul att du också är med!
Jessica: Du skriver in din träning precis som vanligt. När du klarat ditt mål så berättar du det i den aktuella diskussionen. Självklart får du träna hur mycket du vill oavsett var ditt mål ligger 😉
Maria: Välkommen hit! Kul att du också är med!
Jessica: Du skriver in din träning precis som vanligt. När du klarat ditt mål så berättar du det i den aktuella diskussionen. Självklart får du träna hur mycket du vill oavsett var ditt mål ligger 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2006, 20:36Skoj, skoj, skoj!!!
Vill ju egentligen börja utmanas redan nu, men det är nog bra att jag börjar lite försiktigt. Julen var tuff i år 😉
Skoj, skoj, skoj!!!
Vill ju egentligen börja utmanas redan nu, men det är nog bra att jag börjar lite försiktigt. Julen var tuff i år 😉
Quote from mårten jansson on 28 December 2006, 20:38Haha... var det så farligt? Då förstår jag att du behöver utmanas nu =P
Men det är alltid dumt att sätta mål om man inte vet om man kan klara dem, för det är otroligt omotiverande om man inte klarar sina mål.
Haha... var det så farligt? Då förstår jag att du behöver utmanas nu =P
Men det är alltid dumt att sätta mål om man inte vet om man kan klara dem, för det är otroligt omotiverande om man inte klarar sina mål.
Quote from Funbeat user on 28 December 2006, 21:33Jag är väldigt van vid att inte klara målen och det trycker ner en. Man tror liksom inte att man kan lyckas, istället för att helt enkel räkna med att man klarar det, så som man ska göra.
Nåja, md er hjälp så kommer jag att klara det 🙂
Jag är väldigt van vid att inte klara målen och det trycker ner en. Man tror liksom inte att man kan lyckas, istället för att helt enkel räkna med att man klarar det, så som man ska göra.
Nåja, md er hjälp så kommer jag att klara det 🙂